Organizare evenimente/inchiriere restaurant in Bucuresti

Organizare evenimente/inchiriere restaurant in Bucuresti

Pentru evenimentele deosebite din viata Dumneavoastra, va prezentam oferta Restaurantului Pub “Sub Peluza”: Inchiriere restaurant – va punem la dispozitie spatiu, bucataria si sala de mese (nici un alt serviciu nu este inclus) – 1000RON. Organizare eveniment cu meniu propriu: posibilitatea alcatuirii de catre Dvs a unui meniu (in functie de gusturi si buget). O varianta mixta, cu inchirierea localului, Dvs urmand sa va ocupati de cumparaturile pentru meniu, iar noi urmand sa va oferim spatiu si serviciile de preparare si servire a meniului – pret 1500 RON. Avem colaboratori pentru dj, lautari, foto, cameraman, decoratiuni sala; pretul pentru fiecare in parte va fi stabilit direct cu dansii. Capacitatea restaurantului este de maxim 70 persoane. Suntem deschisi sa discutam orice varianta doriti pentru a va face evenimentul unul foarte reusit ! Pub&Catering “SUB PELUZA” Calea Giulesti nr 18, Stadionul Rapid 0758100080 http://www.pubsubpeluza.blogspot.com/ onu_lucia@yahoo.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *