5 metode pentru o promovare eficienta a brandului

news20.ro - revista presei online Revista presei online, stiri, sinteze, ziare, reviste


5 metode pentru o promovare eficienta a brandului


Trimite stirea pe Yahoo Messenger unui prietenComenteaza acest articol
O afacere nu crește singura și un brand nu iși caștiga popularitatea peste noapte. Pentru a obține un renume bun și durabil trebuie sa investești resurse in brand awareness.

In afara de awareness insa trebuie sa mai ai in vedere și influențarea percepției pe care oamenii o au deja despre brandul tau precum și gestionarearea reputației acestuia. De asemenea, activitațile de promovare pe care le efectuezi pentru un anumit produs sau serviciu trebuie sa țina cont de identitatea brandului. In acest fel vei deveni nu doar cunoscut, ci și de incredere. Iata, in continuare, cateva metode la care sa apelezi pentru o promovare eficienta a brandului tau.

1. Nu te orienta doar catre vanzare


Ai lansat un produs nou și ai inceput campania de promovare? Ține cont ca, pentru a obține rezultate bune și in concordanța cu imaginea brand-ului, acțiunile tale nu trebuie sa fie concentrate direct catre vanzare. Rezultate mult mai bune vei obține daca faci din campania de promovare o metoda de a te apropia mai mult de clienți, de a le furniza acestora informații utile. In acest fel decizia de a cumpara va veni in mod natural, iar clienții te vor alege și cu alte ocazii.

2. Indeplinește nevoile clienților


Așa cum spuneam și mai sus, este important sa inețelegi ce iși doresc clienții și sa le oferi acel lucru. In acest caz, clienții iși doresc acces cat mai rapid la informații atunci cand sunt pe cale de a achiziționa un produs. Pune-le la dispoziție video-uri explicative, infografice, postari pe blog și alte tipuri de conținut care sa ii educe, sa le starneasca interesul și sa le creasca admirația in ceea ce te privește.

3. Creeaza parteneriate


Iți este greu sa te remarci dintre multitudinea de afaceri care activeaza pe aceeași piața ca și tine? Soluția pentru a fi mai vizibil este sa pui bazele unui parteneriat cu un brand din același sector, dar care se bucura de mai multa autoritate. In acest fel nu doar ca vei deveni mai vizibil, dar vei caștiga și increderea consumatorilor.

4. Promoveaza-te eficient


O promovare ca la carte trebuie sa indeplineasca unele aspecte importante pentru brandul tau. Astfel, in urma unei campanii reușite de promovare trebuie sa te bucuri de urmatoarele rezultate:

a) Brandul este ușor de recunoscut. Pe toata durata campaniei s-au folosit elemente de identitate vizuala și texte ușor de vazut și reținut de catre consumatori.

b) Brandul este respectat. Campania de brand awareness a ținut cont de anumite principii, astfel incat sa caștige increderea și respectul consumatorilor. De exemplu, a susținut o mișcare de reciclare sau de protejare a unei specii de animale, etc.

5. Comunica in mod constant


Nu iți lasa clienții sa uite de tine. Transmite-le in mod periodic mesaje cu privire la ultimele noutați, promoții și oferte, astfel incat sa le menții activ interesul pentru brandul și produsele tale.

Cuvinte cheie pentru aceasta stire: Promovare | Brand |
2007-2011 News20.ro --