Cele mai bune metode de promovare online

news20.ro - revista presei online Revista presei online, stiri, sinteze, ziare, reviste


Cele mai bune metode de promovare online


Trimite stirea pe Yahoo Messenger unui prietenComenteaza acest articol


Orice webmaster care are un website isi doreste sa aiba vizitatori. Provocarea uriasa nu este aceea de a atrage vizitatori, ci aceea de a atrage vizitatori relevanti pentru domeniul site-ului. Acestia cumpara si acestia pot aduce un venit consistent pentru afacere, fie ca afacerea este un blog, un magazin online sau un simplu site de prezentare.


Pe hartie, solutiile sunt multe. Partea proasta este ca majoritatea costa. Marele secret al afacerilor de succes din mediul online este administrarea cat mai buna a bugetului.


Din fericire, exista si metode de promovare online gratuita sau aproape gratuita. Pana la urma, nimic nu este 100% gratuit. Ceea ce nu iti solicita bani iti solicita timp. Am incercat sa extragem cateva dintre aceste metode de promovare, cautand echilibru: eficienta la costuri minime.




  1. Marketingul prin continut



Continutul de pe site poate sa vanda si atunci cand este foarte bun, poate sa vanda fara a avea nevoie de imbold prin diverse reclame. Prin marketing prin continut se intelege cautarea unei relatii cat mai bune cu clientii. La orice achizitie, clientul cauta sa isi insuseasca, intr-un fel sau altul, brandul pe care il achizitioneaza si daca este multumit, are tendinta sa ramana fidel pe termen lung. Acest lucru este valabil in orice situatie, fie ca vorbim despre achizitia unor produse fizice, despre achizitia unor produse virtuale, a unor servicii sau pur si simplu, verificarea constanta a unui blog.


Marketingul prin continut este ieftin din punct de vedere financiar, insa este costisitor din punct de vedere al timpului. Trebuie sa te asiguri ca ai mereu articole complete, ca aduci informatie noua in domeniul pe care il reprezinti, ca textele sunt scrise corect, ca ai imagini unice si atractive si ca structura fiecarei pagini este gandita in asa fel incat sa atraga utilizatorii.




  1. SEO



SEO este un proces complex si interesant, multe firme profitand de nestiinta celor care sunt noi in domeniul online si taxandu-si clientii cu sume exorbitante. SEO nu este de speriat insa. Se poate face SEO si ieftin, atata vreme cat exista putina implicare si informare.


Pentru inceput, este bine sa stii ce inseamna SEO. Este acronimul de la search engine optimization si acopera o paleta larga de actiuni pe care orice webmaster le face cu un singur scop: acela de a se pozitiona cat mai bine in motoarele de cautare.


Din pacate, este aproape imposibil sa faci SEO 100% gratuit. Totusi, poti face SEO ieftin. Pentru asta, trebuie sa te asiguri ca urmezi cativa pasi foarte importanti:



  • Continutul. Revenim la continut, pentru ca are o importanta incredibil de mare. Atata vreme cat continutul este de buna calitate, jumatate din tot ceea ce inseamna SEO este bifat.

  • Prezenta in retelele de socializare. Facebook, LinkedIn, Instagram, Google Plus, absolut toate pot sa aduca trafic si automat o imagine mult mai buna in fata Google-ului. In general, fiecare mica aparitie publica, in mediul online inseamna un pas in plus pentru un ranking mai bun in cautari.

  • Backlinkuri. In trecut, intregul SEO se baza pe backlinkuri. Cu cat mai multe cu atat mai bine si cu cat mai mari site-urile de unde vin backlinkurile, cu atat mai bine. Este motivul pentru care s-au dezvoltat adevarate retele de vanzare de linkuri. Astazi, algoritmii Google sunt ceva mai stricti. Este adevarat ca inca se pot cumpara backlinkuri, fiind o practica ce functioneaza, insa totul trebuie sa para cat mai natural. Ceea ce isi doreste Google-ul este ca site-urile afisate pe primele pagini sa afiseze continut relevant, apreciat de utilizatori, asadar, indiferent ca exista multe vizite si backlinkuri din belsug, succesul este atins doar in momentul in care cei care ajung pe site raman acolo pentru mai mult timp.

  • Frecventa de postare. Din nou continut. De data aceasta nu vorbim despre calitatea lui, ci despre cat de des este postat. Multi oameni aleg sa scrie la inceput foarte mult continut, dupa care lasa site-ul sa se descurce singur. Cele mai de succes website-uri insa, sunt cele care ofera mereu ceva nou. Fa-ti un blog si asigura-te ca postezi in el cu frecventa destul de mare. Este recomandata o frecventa de aproximativ 4 articole pe luna.




  1. Cuvinte cheie



Facem ce facem si tot la continut ramanem. Pe langa faptul ca este important sa ai un continut de calitate, postat frecvent si cat se poate de unic, este la fel de important ca acesta sa contina cuvintele cheie pentru care iti doresti sa te gaseasca lumea. Din fericire exista cateva tool-uri foarte bune in acest sens, cum este keyword tool de la Google, prin care poti descoperi exact acele cuvinte care au cele mai multe cautari.


Nu neglija expresiile cheie, care desi nu au atat de multe cautari iti pot aduce foarte mult trafic.




  1. Activitate pe forumuri si in alte bloguri



Fa-ti o lista cu toate forumurile si blogurile din domeniul in care activezi si incearca sa ai o activitate cat mai mare. Lasa raspunsuri pertinente si corecte si asigura-te ca toata lumea te percepe drept un expert in domeniul tau. In felul acesta vei putea sa obtii o promovare buna si sigura, care poate sa dainuie pe termen lung.
Printr-o activitate intensa pe forumuri si pe bloguri poti obtine chiar mai mult decat promovare, aceasta ajutand si la SEO.




  1. Promovare offline



Cine a zis ca online-ul nu poate sa fie promovat online. Daca iti joci cartile asa cum trebuie poti sa obtii o multime de vizite dintr-o promovare offline. Cateva pliante impartite strategic pot fi destul de ieftine si au un impact serios. De asemenea, incearca sa porti tricouri cu mesaj inteligent, care sa directioneze catre site-ul tau si pune un autocolant pe masina. O promovare offline bine gandita poate sa aduca trafic si sa ajute la crearea unui brand.



Pentru o strategie completa de promovare online agentia online Plum Media va sta la dispozitie.




Cuvinte cheie pentru aceasta stire: Promovare Online | Seo | Cuvinte Cheie | Promovare Offline |
Sursa: Plummedia.ro
2007-2011 News20.ro --