Tot ce trebuie sa stii despre promovarea unui website

news20.ro - revista presei online Revista presei online, stiri, sinteze, ziare, reviste


Tot ce trebuie sa stii despre promovarea unui website


Trimite stirea pe Yahoo Messenger unui prietenComenteaza acest articol
Detii un website de prezentare sau de vanzare si cauti cele mai eficiente metode prin care sa il promovezi? Daca nu ai buget mare, putem omite din vedere campaniile de Adwords care, intr-adevar, te ajuta, insa pe termen scurt. Iar cea mai buna optiune a ta o reprezinta procesul de optimizare SEO si promovarea site-ului prin Social Media, advertoriale si guest post-uri.

Sa recunoastem, promovare website este o treaba extrem de serioasa si ai mare nevoie de ajutor, mai ales daca vrei sa devii vizibil, iar vizitele sa se transforme in conversii. Ca sa te bucuri de notorietate in mediul online trebuie sa ai un set de cunostinte complexe si de SEO, sa fii la curent cu
trendurile online (deci documentare temeinica) si mult timp la dispozitie.

Insa daca esti de parere ca acest proces te depaseste, oricand poti apela cu incredere la specialisti in optimizare SEO si marketing online, care iti vor pune la dispozitie toate instrumentele si cunostintele necesare, astfel incat site-ul tau sa devina cat mai vizibil in online.

Acestea fiind spuse, am realizat un mic ghid care sa te ajute sa iti faci site-ul mai vizibil, intr-un mod eficient. Esential ramane, totdata, continutul de calitate.

1. Crearea unui blog
Desi presupune timp pentru a capata notorietate si a atrage audienta, cu un blog poti ajunge la publicul tinta intr-un mod eficient. Este bine sa scrii constant articole de calitate, pentru ca publicul sa se implice si sa gaseasca valoare in continutul pe care il creezi.

2. Promovarea pe retelele sociale
Facebook, Twitter, LinkedIN si Instagram sunt cele mai folosite retele sociale. Spre exemplu, pe Facebook trebuie sa intelegi cum functioneaza patforma si sa creezi un continut adecvat, usor funny, dar foarte interesant si tentant pentru a primi Like-uri, comentarii si a fi share-uit.
Pe Instagram, imaginea face cat 1000 de cuvinte. Este platforma ideala pentru afacerile care se pot vizualiza foarte bine. Ai doar nevoie de poze de foarte buna calitate si mesaje puternice, iar succesul va fi asigurat.
La fel de bine poti miza si pe LinkedIN, o platforma situata la polul opus de Facebook. Aici comunitatea este mai orientata catre mediul de afaceri, iar promovarea website-ului pe care il detii trebuie sa se faca mai discret, dar bazata pe networking, respectiv interactiunea directa cu potentiali clienti si parteneri de afaceri.

3. Promovare website prin content video
Viitorul este continutul video pentru ca este dinamic, mai usor de inteles si mai interesant de urmarit, dar si mai greu de realizat. Chiar daca ti se pare contraproductiv sa faci filmulete in care iti inveti audienta diverse lucruri, te vor ajuta sa iti castigi fani si clienti fideli, ce vor fi dispusi sa plateasca pentru produsele/serviciile pe care le oferi.

4. E-mail marketing
Este bazat pe volume si trebuie realizat in mod discret. Ofertele promotionale trebuie incluse cu mare grija, si folosite mesaje subliminale pentru a obtine o rata de deschidere mai mare. Avand in vedere ratele de dechidere din ce in ce mai mici, bazele de date reduse nu va vor fi de prea mare ajutor. Ai nevoie de cam 5000 de persoane pentru a transforma e-mail marketing-ul intr-o sursa de venit.

5. Optimizarea SEO
Nu putea lipsi din promovarea website-ului. Este poate cea mai durabila si mai sanatoasa metoda prin care putem creste traficul unui site. Procesul SEO ar trebui, in mod normal, sa inceapa inca din faza de dezvoltare a site-ului. Stim cu totii ca acest lucru se intampla foarte rar si ca, de obiecei, procesele de optimizare incep dupa ce site-urile au fost finalizate si lansate pe piata. Optimizarea SEO On Page reprezinta fundatia intregului proces si, de aceea, actiunile legate de aceasta activitate abordeaza aproape toate aspectele tehnice si de continut al unui site.

6. Content Marketing
Este cea mai buna metoda de a ajunge la publicul tinta atunci cand ai un buget redus. Formele de content marketing pe care le puteti folosi sunt: stiri, postari pe blog, ghiduri de cumparare, seminarii sau cursuri online, studii de caz, infografice si multe altele. Iata, practic, o sursa inepuizabila pentru cei care sunt la inceput de drum si vor sa devina cunoscuti.

7. Campanii de PPC
Avand la baza conceptul fundamental de marketing segmentarea consumatorilor coroborat cu sistemul pe baza de licitatie, campaniile de adwords au devenit astazi unul dintre cele mai folosite canale online platite din lume.
Campaniile de Adwords sunt ideale pentru cei vor rezultate rapide si nu sunt dispusi sa astepte timp indelungat pentru a face prima vanzare. Trebuie insa mentionat ca o campanie de Adwords presupune si un buget pe masura si multe cunostinte pentru a fi eficienta.


Cuvinte cheie pentru aceasta stire: Promovare Website |
2007-2011 News20.ro --