Cel mai bun aparat parfum pentru spatiile comerciale


Cat de mult conteaza pentru tine mirosul dintr-o camera? Cu siguranta, mai mult decat ai crede. Imagineaza-ti doar ca intri intr-o incapere in care o mireasma placuta te intampina inca de la intrare. Cum te simti? Cu siguranta, nu mai vrei sa pleci pentru ca iti da o stare de bine. Pe alta parte, imagineaza-ti o incapere unde este un miros neutru, in care nu iti dai seama daca iti place sau nu. Oricum, nu ne mai putem imagina viata de zi cu zi fara produsele parfumate care ne inmiresmeaza haine si incaperile. Pe piata exista o multitudine de produse care sunt destinate exclusiv odorizarii complete ale incaperilor. Fie ca este vorba de pulverizatoare, difuzoare, odorizante lichide, solide, saculeti parfumati sau pulverizatoare, acestea sunt achizitionate tocmai pentru promisiunea pe care o ofera: sa parfumeze si sa improspateze aerul din incapere timp indelungat.

De multe ori, se intampla sa nu gasim pe piata mirosul care sa ne fie familiar si sa ne ofere starea de liniste de care avem nevoie in propria locuinta. Mai mult de atat, stii parfumul acela care este impregnat in toata casa, mereu? Pare greu de obtinut acest efect, dar cu odorizant profesional ambiental de la Fre Pro, acest lucru este posibil. Cum este posibil? Odorizantul cu ventilator si umidificator este produsul preferat de toata lumea. Acesta parfumeaza zilnic de la case pana la centre comerciale, de la restaurante pana la hoteluri. Este apreciat tocmai pentru capacitatea sa de a parfuma si improspata aerul prin intermediul ventilatorului. De asemenea, este un produs 2 in 1: odorizant + umidificator. Vrei sa scapi de zgomotul umidificatoarelor obisnuite? Acest aparat parfum camera are capacitatea de a functiona fara zgomotul obisnuit al aparatelor clasice cu aerosol.

Ce efecte are parfumul de camera asupra starii de spirit?

In ultimii ani, a inceput sa se puna foarte mult accent pe puterea mirosului. Marile branduri investesc in parfumurile pe care le plaseaza in magazin si sunt atenti la acest aspect pentru ca au identificat influenta pozitiva pe care o are asupra experientei clientilor in magazin. Mai mult, s-a observat faptul ca in momentul in care mirosul dintr-un magazin este unul placut, clientii tind sa petreaca mai mult timp in acesta si prin urmare, sansele ca acesta sa achizitioneze produse, creste considerabil. In acelasi timp si proprietarii de hoteluri au inceput sa valorizeze mirosul pe care turistii il simt in momentul in care pasesc in camera receptiei.

Ce magazine nu s-ar dori ca ai lor clienti sa fie mai relaxati in momentul in care le treg pragul? Odorizantul cu ventilator de la Casa Parfumurilor are capacitatea de a elibera un parfum placut, dar si de a functiona ca un umidificator. Astfel, aparatul are capacitatea de a elibera parfum care “invadeaza” intreg spatiul si le ofera cumparatorilor o stare de bine, de relaxare, de placere si ii face sa doreasca sa ramana cat mai mult timp in magazin. Asadar, pentru a contura imaginea unui brand, parfumul este o componenta ce tine de detalii. Nu uita ca detaliile fac, de multe ori, diferenta!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *