Liebherr a lansat in Bucuresti primul mono-brand shop din Europa

spot_img

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Datorita cresterii constante a vanzarilor si a interesului pentru acest brand manifestat de consumatorii din Romania, producatorul german Liebherr, impreuna cu Marelvi, importatorul si distribuitoulr oficial al brand-ului, au decis sa lanseze in Bucuresti primul mono-brand shop din Europa.
Situat in Swan Office Park din Pipera, showroom-ul prezinta o linie reprezentativa de produse frigorifice ce raspund nevoilor si gusturilor variate ale consumatorului roman. Lansarea vine dupa o investitie de aproximativ 100.000 de euro in amenajarea showroom-ului si prezentarea produselor frigorifice. Investitia a fost gandita pentru a facilita consumatorului roman o experienta completa a brandului Liebherr si a calitatii pe care acesta o reprezinta. Aici vizitatorul poate descoperi cateva dintre produsele vedeta ale marcii, inovatii la nivel mondial, cum ar fi combina frigorifica CBP(esf) 4043, care, cu un consum de doar 129 kilowati pe an, redefineste eficienta energetica -consumul sau este echivalent cu cel al unui bec de 15 W si face parte dintr-o clasa de eficienta energetica nou creata: A+++ (-20%).
Brand-ul premium Liebherr a ales sa lucreze exclusiv cu Marelvi pentru importul si distributia in Romania, avand deja o colaborare de 7 ani. Anul 2014 a adus o crestere a businessului cu aproximativ 12%. Liebherr a ajuns sa fie unul? dintre cele mai importante nume din portofoliu, fiind un brand special conceput pentru consumatorii exigenti, care cauta solutii de calitate, economice, ecologice si cu un design deosebit.
„Ne bucura increderea pe care am castigat-o in cadrul familiei Liebherr, care a acceptat sa reprezentam imaginea companiei in Romania si chiar Europa, prin deschiderea, in Bucuresti a primului showroom mono-brand din U.E. Pe parcursul ultimilor ani am putut remarca un interes din ce in ce mai crescut al romanilor pentru imbunatatirea confortului personal si a standardului electrocasnicelor pe care le aleg pentru casa, care a depasit reticenta in fata pretului mai ridicat dar adecvat al produselor premium. Speram ca, prin deschiderea acestui showroom, clientii nostri sa traiasca experienta universului Liebherr in mod direct si sa se convinga de importanta produselor de calitate”, a declarat Marian Burlan, Director Executiv Marelvi.
Pe o piata a electrocasnicelor care a crescut in 2014 cu 13% in volum si 16% in valoare, cifra de afaceri Marelvi a crescut de la 34 milioane de euro la 38 milioane de euro.
Calitatea, design-ul si inovatia Liebherr, acum intr-un singur loc
Ca specialist in industria frigiderelor si congelatoarelor premium, Liebherr dezvolta in permanenta solutii inovatoare pentru o pastrare indelungata a prospetimii alimentelor, pentru o utilizare cat mai usoara si pentru un consum cat mai scãzut de energie electrica. Materialele de calitate superioara, prelucrarea perfecta pana in cele mai mici detalii, design-ul exclusivist si tehnologiile de …

spot_imgspot_img