15 intrebari serioase adresate specialistilor SEO


Cautarea organica reprezinta cea mai mare sursa de trafic pentru majoritatea site-urilor. Acesta este cel care ofera de la 40% din doua treimi din toate vizitele. Prin urmare, un specialist de la o agentie SEO va fi capabil sa ajute ca site-ul tau sa ajunga  la rang inalt in rezultatele de cautare si sa atraga numarul maxim de vizitatori. Un specialist de la o agentie SEO poate fi atat un consultant independent cat si un membru al personalului. Daca angajezi experti SEO, poti fi sigur ca acesta este potrivit pentru astfel de servicii SEO

Cum trebuie sa procedezi

In primul rand, trebuie sa contactezi managerul si sa ii afli parerea si apoi sa asculti recomandarile. In al doilea rand, ar trebui sa cauti informatii pe Internet. In al treilea rand, dupa ce ai compilat o lista de candidati, pune urmatoarele intrebari pentru a te asigura ca specialistii selectati se vor potrivi si va fi o placere sa lucrezi cu ei.

1. Care sunt cei mai importanti factori de clasificare a cautarilor si cum vei ajuta la obtinerea rezultatelor mai bune?

Este mai important ca nici macar sa nu testezi cunostintele unui specialist SEO cu experienta, deoarece el va raspunde la intrebare fara ezitare. Ar trebui sa evaluezi abilitatile de comunicare ale candidatului. Poate sa explice totul pentru a intelege sau, dimpotriva, va folosi un jargon profesionist?

Raspuns bun: doi factori fundamentali – relevanta si credibilitate; sute de elemente individuale care analizeaza motoarele de cautare atunci cand se clasifica; cele trei elemente de baza ale SEO – partea tehnica, continutul si legaturile externe; constanta practicilor fundamentale, chiar si cu dezvoltarea algoritmilor.

Raspunsul negativ: el nu stie; stie, dar nu poate explica; el nu doreste sa dezvaluie tacticile sale secrete.

2. Poti vorbi despre proiecte de succes si poti fi recomandat?

Fiecare specialist de la o agentie SEO, care respecta SEO poate oferi exemple de proiecte de succes si iti poate oferi contacte cu persoane care il pot recomanda.

Dar nu ar trebui sa o lista de clienti, deoarece foarte putini oameni vor fi de acord cu acest lucru, existand un mare risc ca aceste informatii sa fie eronate, din cauza concurentei neloiale.

3. Ce tipuri de instrumente online foloseste un specialist SEO?

Exista multe instrumente care ajuta un specialist SEO sa lucreze mai eficient.

Raspuns bun: candidatul utilizeaza o varietate de instrumente pentru diferite functii, si ar trebui sa fie servicii populare, de exemplu, Google Analytics si Google Search Console.

Raspuns negativ: candidatul nu raspunde sau prezinta incompetenta sa.

4. Cum optimizezi site-ul?

Calitatea si relevanta continutului de pe site este cel mai important factor care afecteaza clasamentul. Dar, fara o optimizare si structurare adecvata, chiar continutul excelent nu va ajuta la imbunatatirea pozitiei in rezultatele cautarii.

Tehnicile de optimizare a paganilor nu s-au schimbat timp de cinci ani, cu exceptia catorva momente. In primul rand, eticheta meta keywords nu mai este valoroasa. In al doilea rand, algoritmii motoarelor de cautare au devenit mult mai puternici in cautarea semantica: ei recunosc mai bine sinonimele si intentia de cautare.

Cel mai bun raspuns: optimizarea continutului, titlurile si subtitlurile, legaturile interne, etichetele pentru titlurile meta, alte etichete, adresele URL ale paganilor si crearea unui continut orientat catre vizitatori care sa raspunda la o anumita interogare.

Raspuns bun: cel putin unele dintre cele de mai sus.

Raspunsul negativ: utilizarea cuvintelor cheie si a practicilor de manipulare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *