15 minute sunt suficiente pentru a slabi pe bicicleta magnetica! Iata cum!

bicicleta_magnetica

Doresti sa pierzi cateva kilograme si sa iti imbunatatesti starea generala de sanatate si conditia fizica prin intermediul sportului? Atunci poti incepe cu incredere exercitiile pe bicicleta magnetica, dat fiind faptul ca rezultatele antrenamentelor sunt vizibile inca de la primele sedinte. In cazul in care esti determinat sa te apropii cat mai rapid de obiectivele fitness pe care ti le-ai setat, programele de exercitii ce ofera varietate si provocari vor fi solutia ideala!

Cum ajustezi bicicleta magnetica pentru exercitii eficiente si comode?

In cazul pedalarii acasa, scopul principal este sa te bucuri de sesiuni eficiente, dar si de confort, motiv pentru care va trebui sa montezi corect bicicleta magnetica inainte de a incepe antrenamentele.

Iata recomandarile specialistilor de la Sport-Mag.ro in acest sens:

– pozitioneaza-te langa bicicleta si ridica saua pana la nivelul soldurilor tale;

– dupa ce te asezi, pedaleaza de cateva ori pentru a te asigura ca genunchiul este usor flexat chiar si in pozitia cea mai indepartata a miscarii pe care pedalele o urmeaza;

– daca modelul de bicicleta magnetica pe care il folosesti permite ajustarea ghidonului, testeaza mai multe pozitii pana o gasesti pe cea mai confortabila pentru tine;

– atentie, insa, si la distanta dintre ghidon si sezut, fiindca aceasta trebuie sa permita alinierea pe verticala a extremitatii genunchiului cu mijlocul pedalei.

Determinate de putinele minute libere pe care le au la dispozitie, tot mai multe persoane din mediul urban aleg sa foloseasca o bicicleta magnetica la birou sau in confortul propriei locuinte. Asadar, daca nu ai prea mult timp pe care sa il dedici eforturilor sportive, poti alege unul dintre programele detaliate mai jos. Acestea te vor ajuta sa slabesti si sa-ti imbunatatesti conditia fizica, sistemul cardiovascular si starea generala de sanatate.

In acelasi timp, vei reusi sa elimini stresul cotidian si sa castigi o stare de energizare pentru intreg parcursul zilei. In plus, vei putea pedala pentru jumatate de ora in fata televizorului, urmarind un episod din serialul favorit, sau 15 minute, timp in care vor rula 4-5 melodii din playlist-ul pe care l-ai creat special pentru antrenamentele solicitante. Indiferent de durata sau intensitatea exercitiilor, insa, nu uita ca perioadele de incalzire si revenire sunt esentiale pentru a evita accidentarile.

Programul de 15 minute pe bicicleta magnetica

Atunci cand reusesti sa te trezesti putin mai devreme si ti-a mai ramas ceva timp pana sa pleci la serviciu, acest program scurt de exercitii iti va oferi sansa sa incepi ziua cu dreptul: vei putea arde cateva calorii, te vei simti energizat toata ziua si-ti va ramane timp si de un dus scurt.

Iata ce etape trebuie sa parcurgi:

– incepe cu o incalzire de 5 minute, pedaland rapid la rezistenta minima;

– in urmatoarele 5 minute, pedaleaza in acelasi ritm rapid, dar alterneaza pozitia intre ridicat si asezat;

– timp de 1 minut, mareste rezistenta si pedaleaza cat de repede poti: aceasta va fi fortarea finala, asadar incearca sa-ti depasesti limitele;

– ultimele 4 minute pe bicicleta magnetica vor fi de revenire, asadar micsoreaza treptat rezistenta pana la zero.

Programul de 30 de minute pe bicicleta magnetica

Printre cele mai eficiente si apreciate tipuri de antrenament cardio in prezent sunt cele bazate pe intervale de efort variabil, precum HIIT si Tabata. Aceasta rutina de jumatate de ora pe bicicleta magnetica este de tip Tabata, fiind compusa din intervale de 20 de secunde de efort intens si intervale de 10 secunde pentru recuperare.

Iata ce trebuie sa faci:

– incepe cu 5 minute de incalzire: pedaleaza rapid la rezistenta minima;

– pedaleaza pentru 20 de secunde la rezistenta medie, apoi 10 secunde la rezistenta scazuta. Repeta aceasta etapa de 8 ori, apoi acorda-ti o perioada de 1 minut de recuperare: pedalare lejera la rezistenta mica;

– repeta pasul de mai sus de inca 2 ori;

– incheie antrenamentul pe bicicleta magnetica cu 5 minute de revenire, micsorand treptat rezistenta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *