3 Motive importante pentru care afacerea ta trebuie sa fie prezenta in social media

De-a lungul anilor, retelele sociale au evoluat de la simple platforme de socializare la platforme de marketing puternic. Iar specialistii in marketing digital profita de aceasta oportunitate pentru a-si imbunatati afacerile in asa fel incat sa obtina un profit mai mare.
Retelele sociale au peste 4 miliarde de utilizatori in intreaga lume. Si conform spuselor, in medie, un utilizator petrece aproximativ 2 ore si 22 de minute pe zi pe platformele de socializare. Asta inseamna ca, daca sunt folosite bine, acele 2 ore si 22 de minute pe zi iti pot oferi o oportunitate incredibila de a-ti face cunoscut brandul, de a atrage mai mult trafic, de a-ti creste vanzarile si de a creste rata de conversie generala.
De ce pot fi benefice retelele sociale pentru afacerea ta?
1. Te ajuta sa iti cresti cautarile in mediul online.
Unul dintre avantajele majore ale utilizarii retelelor sociale este ca te ajuta sa ajungi la un public mai larg in foarte putin timp. Mai mult, 90% dintre toti specialistii in marketing spun ca promovarea pe platformele de socializare ajuta semnificativ la cresterea expunerii afacerilor. De asemenea, 70% dintre agentii de marketing business-to-consumer si-au atras clientii prin Facebook. Acest lucru arata clar cat de importante pot fi retelele sociale pentru afacerea ta.
Tot ce trebuie sa faci este sa fii consecvent cu strategia ta de promovare in social media. Aceasta include un program adecvat de postari, interactiune cu publicul prin aprecieri, distribuiri si comentarii, utilizarea hashtag-urilor relevante, etc. Acest lucru te va ajuta sa iti cresti vizibilitatea, iar oamenii vor incepe sa te recunoasca. Si cand iti recunosc brandul, incep sa aiba mai multa incredere in el.
2. Te apropie mai mult de publicul tau.
Un alt beneficiu uimitor al utilizarii retelelor sociale este ca le poti folosi pentru a construi relatii cu publicul tau. Le poti folosi pentru a intra in legatura cu clientii tai la un nivel mai profund si pentru a construi incredere in randul publicului tau.
De cele mai multe ori, publicul tau intelege brandul tau doar prin continutul pe care il oferi. Asadar, nu simte niciun fel de atasament fata de afacerea ta. Poti inversa putin acest lucru folosind retelele sociale pentru a-ti umaniza brandul pentru clienti. Astfel, clientii tai se vor raporta mai bine la afacerea ta.
De exemplu, majoritatea companiilor nu-si lasa publicul sa cunoasca povestile din spatele scenei. Dar, oferindu-le o scurta privire in povestea brandului tau, vei putea ajuta publicul sa iti inteleaga mai bine afacerea si serviciile / produsele pe care le ofera. Poti face acest lucru facand un tur al biroului tau, aratand modul in care se impacheteaza produsele, etc.
3. Ajuta la atragerea de trafic pe site-ul tau web.
Daca vrei sa atragi trafic pe site-ul tau, mai intai trebuie sa anunti oamenii despre asta. Fara a face acest lucru, ei nu iti vor vizita site-ul (cu exceptia cazului in care il gasesc organic). Dar problema este ca vei avea nevoie de timp pentru a atrage trafic in mod organic. Asadar, daca afacerea ta tocmai a fost lansata, trebuie sa gasesti alte modalitati de a o publica si promova.
Din fericire, retelele sociale te pot ajuta sa faci asta. Cel mai bun lucru este ca iti permite sa ajungi la mii de oameni dintr-o data, cu doar un click. Nu trebuie decat sa creezi continut cat mai bun pe site-ul tau si sa il distribui pe retelele sociale.