Afla cum te poate ajuta design-ul de ambalaj sa cresti vanzarile

un design de ambalaj

Un design de ambalaj bun joaca un rol important in modul in care clientii vad compania ta si deci, prin extensie, brand-ul tau. Prin urmare, investitia intr-un ambalaj extraordinar va duce la atragerea clientilor. Proiectarea acestora poate duce la cresterea vanzarilor. 

De asemenea, un design de ambalaj contribuie la crearea generala a brand-ului, caci daca acesta atrage atentia clientilor, veti fi observati si recunoscuti aproape instantaneu. Insa, pentru a imbunatati  acest lucru, este necesar ca detalii ale brand-ului sa apara pe ambalaj. In acest fel vei putea furniza informatiile corecte consumatorilor, inaintea achizitionarii produselor pe care acestia le cumpara.

In cele din urma, functionalitatea joaca un rol important in ambalare. De aceea, va trebui sa iei in considerare manipularea, transportul si stocarea acestor produse. 

Mai jos, vei afla de ce este important design-ul de ambalaj in consolidarea vanzarilor si cresterea vizibilitatii produselor.

Atrage consumatorii si ofera-le o prima impresie puternica cu ajutorul design-ului de ambalaj 

Indiferent de industria in care te incadrezi, cu siguranta ai concurenti, deci prin ce modalitati diferentiezi produsul tau de cel al concurentei?

In urma anumitor sondaje, s-a aflat ca 44% dintre consumatori vor cumpara din nou din magazinele online. In acest fel, compania ta trebuie sa investeasca in design-ul ambalajelor personalizate pentru a oferi o experienta cat mai buna clientilor.

Ambalarea eficienta este una dintre modalitatile prin care poti iesi in evidenta si poti atrage clientii. Clientii isi fac prima impresie despre produs si companie in functie de aspectul ambalajului. 

Cu siguranta ai auzit zicala: ‚judeca o carte dupa coperta’. Desi valoarea totala a produsului tau nu este determinata de ambalaj, acesta este prima si uneori ultima sansa de a castiga un client. Identitatea grafica a ambalajului trebuie sa capteze in totalitate atentia consumatorului.

Ambalajul are un cuvant de spus in identitatea brand-ului 

Identitatea brand-ului se conecteaza cu consumatorii pe doua fronturi: 

  • Crearea unei impresii clare asupra companiei si a produsului catre un client nou 
  • Amintirea consumatorilor despre brand si produsele oferite. 

Ambalajul este unul dintre instrumentele cheie in definirea si partajarea identitatii de brand. Impresia consistenta pe care o creezi pentru companie si produsele tale este ceea ce ii face pe consumatori sa recunoasca si sa isi aminteasca produsul.

Ambalajul tau afiseaza clar logo-ul companiei tale? Folosesti culorile, fonturile si brand-ul comercial al companiei? Daca nu, atunci este timpul pentru o reproiectare. Pe scurt, design-ul de ambalaj are puterea de a crea un impact nou si/sau de a reinnoi o amintire veche.

Ambalajul trebuie sa ofere toate informatiile 

Nu toate ambalajele sunt concepute la fel, insa acesta este un aspect pe care toate il respecta. Ambalajul produsului tau trebuie sa fie informativ. 

Este important sa oferi consumatorului tot ceea ce trebuie sa stie. Toate raspunsurile trebuie sa apara la exterior, astfel incat sa invete totul despre compania si produsul tau chiar inainte de a deschide cutia.

Este important sa acorzi o atentie deosebita detaliilor, caci acestea sunt cele care le ofera clientilor garantia ca esti o firma serioasa. Un design de ambalaj este mai mult decat culori sau elemente ale brand-ului, ci exista multe elemente pe care trebuie sa le iei in considerare pentru a crea un ambalaj special pentru clienti, insa la final, vei vedea ca rezultatele vor fi cele dorite.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *