Importanta prezentarii mancarii a devenit evidenta odata cu trecerea anilor odata cu aparitia retelelor sociale si a impactului acesteia in perceptia restaurantului in sine.
O experienta culinara excelenta in aceste zile nu mai este determinata doar de gustul mancarii, ci si de prezentarea acesteia. Prezentarea alimentelor a devenit unul dintre factorii care determina succesul unui restaurant, in plus, in era Instagram si a marketingului social media. Desi nevoia unei prezentari bune a alimentelor nu este doar bazata si depinde de social media, cum ar fi Instagram, a fost adaugata la o varietate de motive pentru care este importanta. Iata cateva importante ale prezentarii alimentelor in succesul afacerii dvs. in restaurant si idei de prezentare a alimentelor pe care ar trebui sa le implementati.
Importanta prezentarii alimentelor
In afara de expunerea pe retelele sociale, exista anumite motive pentru care mancarea trebuie sa fie prezentata bine in restaurantele din Bucuresti. Estetica vizuala a alimentelor este primul aspect care ofera clientilor o idee despre cum va fi intreaga lor experienta alimentara in ceea ce priveste gustul si simtul. Iata de ce importanta prezentarii alimentelor este evidentiata in mod repetat si devine o necesitate extrema in restaurante.
Are impact asupra modului in care clientii isi aleg gusturile
Perceptia este un aspect cheie al unei experiente culinare de succes. Credeti sau nu, in afara de gust, clientii aleg si in functie de design-ul mancarii. O prezentare buna a alimentelor da impresia clientilor ca mancarea pe care ii serviti este de o calitate inalta, care necesita mult efort. Aceasta afirmatie poate fi sustinuta de un sondaj care a servit doua feluri de mancare exact, singura diferenta este ca una este prezentata bine. Studiul a constatat ca majoritatea oamenilor dispusi sa plateasca mai mult pentru preparatele aspectoase, deoarece considera ca sunt mai gustoase.