Alege servicii branding pentru a afla secretele si a evita capcanele brandingului

prin servicii branding

Crearea unui nume, precum si opiniile si ideile clientilor despre produs, cautarea calitatilor sale unice si, desigur, prezentarea lor competenta catre consumatori, se numeste branding. Dezvoltarea marcii este o sarcina importanta de marketing, menita sa faca compania ta sa iasa in evidenta in fata concurentilor. Acest lucru poate fi facut prin servicii branding solicitate de la o agentie de branding, precum Armeanu. Setul de masuri pentru a crea un brand te ajuta la formarea unei imagini pozitive stabile a companiei, la cresterea competitivitatii acesteia pentru a creste vanzarile. Aceste servicii branding includ urmatoarele comunicari de marketing: marca comerciala, denumire, identitate corporativa, pozitionare, ambalare a produselor, mesaje publicitare si multe altele. De asemenea, specialistii sunt implicati in dezvoltarea si sustinerea marcii create. De asemenea, monitorizeaza cererea si relevanta acestuia in mediul de consum. Branding-ul inseamna dezvoltarea imaginii originale de vanzare a companiei.

Servicii branding – Etape

Analiza. In aceasta faza se face cunostinta cu brandul tau, se evalueaza activitatea acestuia si starea actuala. Se analizeaza marcile concurentilor, se identifica punctele forte si punctele slabe ale acestora. Se acorda atentie publicului tinta: nevoile clientilor, atitudinea acestora fata de anumite marci si multe altele. Impreuna cu clientul, se formuleaza scopurile si obiectivele serviciilor de branding.

Construirea brand-ului. Se lucreaza la crearea unei imagini: pozitionare, dezvoltarea unei identitati corporative, atributele vizuale si auditive ale marcii, dezvoltarea unui slogan corporativ si multe altele la cererea clientului.

Monitorizarea marcii. Se face o prognoza a rezultatelor comunicarii. Expertii agentiei de branding Armeanu monitorizeaza periodic brandul: evalueaza eficienta promovarii si dezvoltarii acestuia si, daca este necesar, ajusteaza identitatea si pozitionarea corporativa.

Planificare. Se dezvolta o strategie de pozitionare si management. Se stabileste ce pozitie pe piata va fi cea mai optima si eficienta pentru brand-ul tau.

Promovarea marcii. Pe baza caracteristicilor marcii tale, se cauta cele mai bune canale de publicitate. Pe baza bugetului si a datelor disponibile, se stabileste calendarul campaniei si se face un plan media. Printre instrumentele de marketing mai pot fi folosite: un site web corporativ, SEO, publicitate contextuala si retele sociale.

Servicii Branding – Avantaje

In primul rand, vei atrage atentia asupra produsului, vei crea o imagine unica de vanzare, vei creste competitivitatea companiei tale si vei creste gradul de incredere a clientilor. Consumatorul va veni la tine deja configurat fidel si va fi mai usor sa interactionezi cu el la vanzarea marfurilor.

Un alt avantaj este ca branding-ul si publicitatea de brand privesc in viitor si au un „efect intarziat”. Dupa un timp, poti intrerupe campania, iar compania ta va fi amintita si va avea preferinta in alegere. Ai nevoie de servicii branding, daca esti orice companie care este specializata in vanzari si se dezvolta intr-un mediu competitiv. Practic, este o imagine bine formata care va influenta decizia de cumparare. Si pe cine va alege un potential client daca brandul tau nu ii este familiar? Raspunsul este evident – un concurent care are propria identitate corporativa unica, logo si concept creativ bine dezvoltat.

Prin urmare, ai grija de recunoasterea companiei, declara-te si atrage atentia asupra numelui tau, cu ajutorul branding-ului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *