„Romania, the land of choice”, noul slogan al turismului din Romania

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

„Romania, the land of choice” este noul slogan al turismului romanesc, lansat la concertul lui Goran Bregovic din Mamaia, din prima zi de Paste. Sub el vor rula campaniile de promovare ale turismului romanesc, pana la lansarea brandului turistic de tara, potrivit reprezentatilor Ministerului Turismului (MT).

Sloganul turistic al Romaniei era, pana acum, „Romania, simply surprising”.

Conform datelor Ministerului Turismului, crearea sloganului „Romania, the land of choice” nu a costat niciun ban, fiind realizat in cadrul ministerului.

Incepand cu luna mai, institutia va sustine o campanie masiva de promovare a turismului romanesc la nivel international.

Ministerul Turismul va lansa pe 1 mai, si un imn turistic al Romaniei, ce a costat 10.000 de euro si va fi insotit si de un videoclip. Imnul va fi interpretat de mai multi artisti, printre care si Gheorghe Zamfir, si va fi promovat atat in tara cat si in strainatate.

Pe data de 2 mai vor avea loc o serie de evenimente de promovare a turismului.

Licitatia pentru brandul de tara a avut loc in luna martie, iar promovarea acestuia va demara in septembrie, declarase ministrul Turismului Elena Udrea, cu ocazia deschiderii Targului National de Turism din luna martie.

Intitulat „Brandul turistic al Romaniei”, proiectul ar urma sa fie executat in aproximativ sase luni de la semnarea contractului cu cel care va castiga licitatia, conform spuselor ministrului Turismului.

In vederea realizarii Brandului de Turism al Romaniei, va fi contractat un pachet de servicii care consta in elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a tarii noastre pe pietele sursa de turism, determinarea avantajelor competitive ale Romaniei comparativ cu alte destinatii, identificarea celei mai bune pozitionari a Romaniei ca destinatie turistica, conceptualizare, creatie si design.

In ceea ce priveste procesul de selectie, acesta se va desfasura in doua etape. Prima etapa este eliminatorie si se refera la capacitatea financiar-economica si la cea tehnic-profesionala a consultantilor inscrisi in competitie. Este obligatoriu ca aplicantii sa fi avut o cifra de afaceri medie in ultimii trei ani de cel putin doua milioane de euro, dar si ca acestia sa fi gestionat un proiect de branding similar, a carui valoare este egala sau mai mare decat 30% din valoarea proiectului curent, sau doua proiecte de branding similare cu valoare insumata egala sau mai mare cu 50% din valoarea acestui proiect.

Daca aplicantii indeplinesc aceste conditii, urmeaza evaluarea tehnico-profesionala a echipei de realizare a proiectului, in conformitate cu metodologia descrisa in caietul de sarcini. Primii cinci participanti, in ordinea punctajului obtinut la evaluarea tehnico-profesionala, intra in etapa a doua de selectie, castigatoare urmand a fi desemnata oferta cu pretul cel mai mic.

Serviciile cerute prin procedura de achizitii publice vor fi realizate etapizat, pana in luna septembrie a acestui an. Dupa finalizarea brandului, ministrul de resort va implementa strategia de comunicare a Brandului de Turism al Romaniei, avand la dispozitie, din aceleasi fonduri europene, alte 73 milioane de euro. Pentru implementare va fi organizata o noua licitatie.

Dezvoltarea unui Brand de Turism National are drept scop diferentierea si evidentierea turismului romanesc intre competitorii din zona, in vederea cresterii atractivitatii tarii noastre ca destinatie turistica in randul potentialilor turisti straini.

spot_img