Amazon incearca sa-si extinda gama de articole vandute online si la produse alimentare, intr-un experiment desfasurat in orasul american Seattle.
Rezidentii orasului Seattle care intra pe versiunea americana a site-ului Amazon.com vor avea posibilitatea sa comande, pe langa carti, DVD-uri sau electronice de consum, si o gama variata de produse alimentare, de la legume si lactate, pana la carne sau mancare pentru animale.
Programul, lansat sub numele Amazon Fresh, are un caracter experimental, fiind oferit doar intr-o parte a orasului Seattle si doar unui numar restrans de utilizatori. Cu livrari gratuite la comenzile de peste 50 $, cumparatorii pot selecta produse proaspete, congelate sau ne-perisabile, cu o varietate de brand-uri, naturale, organice sau specializate.
Amazon afirma ca programul are loc ca urmare a cererii clientilor de astfel de produse. Purtatorul de cuvant al companiei a subliniat caracterul personalizat al serviciului, afirmand ca Amazon dispune de 12 camioane proprii ce livreaza marfurile ?pana la usa clientilor, ba chiar pana in bucatarie.?
Nu se stie deocamdata cat va dura acest experiment si daca el va fi extins in alte zone.