Brandul turistic al Romaniei, promovat de Eurosport pentru 650.000 de lei
Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) a incheiat un contract, in valoare de aproape 650.000 de lei, cu Eurosport Television Limited pentru promovarea brandului turistic al Romaniei cu prilejul Campionatului European de Raliuri, etapa a 12-a Rally International du Valais, Elvetia.
Contractul a fost atribuit Eurosport Television LTD, pe 5 noiembrie, si are o valoare totala de 646.350 de lei (fara TVA), potrivit unui anunt postat pe site-ul e-licitatie.ro.
Potrivit anuntului de atribuire, contractul nu intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice.Contractul a fost atribuit prin negociere fara anunt de participare, intrucat “lucrarile/ produsele/ serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate”.Criteriul de atribuire a fost pretul cel mai scazut, potrivit anuntului de atribuire.
Etapa a 12-a Rallye International du Valais- RIV, Elvetia, s-a desfasurat in perioada 6-9 noiembrie, potrivit unui anunt postat pe site-ul turism.gov.ro.
Potrivit documentului respectiv, la etapa a 12-a Rally International du Valais a fost promovat brandul turistic al Romaniei.
Grupul Eurosport, cea mai importanta platforma multimedia de sport din Europa, s-a lansat in 1989 si este detinut de grupul media francez TF1. In prezent, Eurosport ajunge in 130 de milioane de case din Europa. In limba romana, postul Eurosport s-a lansat in 1997. In ianuarie 2005, s-a lansat Eurosport 2, iar in mai 2008 a debutat Eurosport in High …