Brandurile romanesti, ajutate de criza economica

spot_img

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Chiar daca piata produselor de infrumusetare este dominata de multinationale, cum ar fi L”Oréal, Beiersdorf si Procter & Gamble, criza economica din ultimii ani a ajutat producatorii locali si brandurile lor sa le creasca vizibilitatea pe acest segment,? deoarece ofera produse mai ieftine si de calitate inca rezonabila.

Un raport realizat de Euromonitor arata ca piata produselor de infrumusetare este dominata de multinationale, cum ar fi L”Oréal, Beiersdorf si Procter & Gamble, dar criza economica din ultimii ani a ajutat producatorii locali si brandurile lor sa le creasca vizibilitatea pe acest segment,? deoarece ofera produse mai ieftine si de calitate inca rezonabila, scrie NewsIn.
„Compania locala Farmec a preluat mici producatori locali si brandurile lor si si-a crescut cota de piata, dar cu toate acestea ramane in spatele multinationalelor. In mod similar, Elmiplant pune accent mai mult pe caracteristicile naturale ale produseloe pe care le comercializeaza pentru a castiga cota de piata. Desi bugetele de publicitate au scazut, suma investita de catre multinationale in media a crescut vizibilitatea produselor lor, cu un impact important asupra vanzarilor”, potrivit firmei de cercetare.
In ceea ce priveste canalele de distributie, l anturile de retail acopera aproape doua treimi din piata, ceea ce subliniaza potentialul lor de crestere a vanzarilor pe …

spot_imgspot_img