David Hasselhoff este despagubit in procesul de calomnie

spot_img

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Vedetei Baywatch i-a revenit vineri o suma substantiala de bani din partea revistei OK, care a scris ca actorul era beat si agresiv intr-un club de noapte in timp ce sarbatorea obtinerea custodiei fiicelor sale.

Hasselhoff a negat informatiile din articol si a dat in judecata editura Northern & Shell Plc and Northern & Shell North America Ltd, cea care publica revista saptamanala OK. Tribunalul a auzit despre articolul publicat de „OK” in luna iulie si despre un altul, aparut cu o zi mai devreme, in „OK Weekly”, in care actorul sarbatorea voctoria custodiei si „bea sampanie ca si cum ar fi fost apa de la miezul noptii pana la 2 a.m”.

„Adevarul este ca informatiile relatate sunt complet false”, a decalarat avocatul lui David, Simon Smith. Ambele reviste au fost de acord sa publice o dezmintire, sa-i plateasca despagubiri si sa suporte cheltuielile de judecata ale vedetei.

„Chiar daca toate astea nu ar fi trebuit de fapt sa se intample, sunt multumit de rezultatul pe care l-am obtinut. In trecut, de fiecare data cand citeam minciuni despre mine incercam sa le ignor. Dar de data asta, pentru ca erau pure nascociri si pentru ca am fost incurajat de fetele mele, m-am hotarat sa iau atitudine”, a decalarat Hasselhoff.

spot_imgspot_img