De ce investeste o firma de renume la Dinamo, Petrolul, CS U Craiova si Iasi, dar si la doua echipe de handbal

Publicat la: 27.03.2016 16:47 Ultima actualizare: 27.03.2016 16:48

Directorul de marketing sportiv al Alexandrion Grup, Valentin Popescu, vorbeste despre implicarea companiei pe care o reprezinta in sportul romanesc.

Astfel, firma pe care o reprezinta a reusit sa faca in doar cateva luni, printre altele, prima Gala a Trofeelor Alexandrion, dezbateri publice, sa sprijine gruparile? sportive, dar si sa aiba o foarte buna interactiune cu suporterii, cu indemn catre miscare. “Alexandrion Grup face acest lucru in mod constant de aproape 20 de ani. Secretul acestor reusite intr-un timp atat de scurt, este ca facem toate lucrurile cu suflet, cu pasiune, cu dedicatie pentru oameni si pentru sport. Ne dorim sa aducem oamenii mai aproape de sport, de un stil de viata sanatos si echilibrat si primul contact cu suporterii si iubitorii sportului se face prin intermediul echipelor pe care le sustinem. Asa cum stiti, in acest moment, sprijinim doua echipe de handbal – CSA Steaua Alexandrion Bucuresti si U Alexandrion Cluj – si patru echipe de fotbal – Petrolul Ploiesti, CS Universitatea Craiova, CSMS Iasi si Dinamo Bucuresti”.

El spune ca Alexandrion Grup pregateste cateva proiecte surpriza pentru presa si vorbeste despre excelenta interactiune a companiei cu fanii. “Oamenii se uita la sport pentru spectacol, pentru andrenalina. Cu cat se obtine un interes mai mare din partea fanilor, a presei, cu atat e mai eficienta asocierea companiei. Am derulat si vom lansa o serie de actiuni dedicate suporterilor. O astfel de actiune, care deja a inceput sa fie implementata, consta in oferirea de mingi de fotbal Alexandrion suporterilor prezenti la cele mai importante meciuri din Liga I dar si mingi de handbal oferite la meciurile din ligile nationale de handbal masculin si feminin. Totodata, compania ofera, lunar, peste 4.000 de bilete gratuite pentru suporterii echipelor sponsorizate. Aceste mingi au fost create dupa un concept personalizat, care transmite angajamentul si implicarea companiei in incurajarea unui stil de viata din care sportul sa nu …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *