Fasolea, recomandata in curele de slabire

Fasolea contine vitaminele A, B, C, K, calciu, magneziu, fier, fosfor, zinc, potasiu si seleniu. De asemenea, fasolea poate reduce riscul de diabet, boli de inima, cancer de colon si cancer mamar.Fasolea rosie este o sursa buna de amindon, magneziu, zinc, fier, precum si vitamine din grupa B si B6, care este raspunzatoare de asigurarea imunitatii organismului, a starii pielii si a functionarii sistemului nervos.
Citeste si?Cele mai bune surse de proteineFasolea neagra este un aliment foarte bogat in nutrienti, dar sarac in calorii. Contine cantitati importante de folati, dar si de vitamina B6, ceea ce o face foarte importanta in special pentru femeile insarcinate.Eficienta in curele de slabitFasolea este recomandata in curele de slabire si in dietele echilibrate. Are un nivel ridicat de carbohidrati cu eliberare lenta, proteine, fibra, este saraca in calorii, grasimi si sodiu si nu are colesterol.Previne aparitia diabetuluiUn consum ridicat de fasole verde previne aparitia diabetului si impiedica asimilarea zaharurilor, datorita continutului de fibre alimentare. De asemenea, este recomandata in dieta persoanelor care sufera de diabet de tip II. Se recomanda curele cu o durata de o luna.Protejeaza inimaFasolea ajuta la scaderea tensiunii arteriale si previne instalarea bolilor cardiovasculare. Fibrele solubile din …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *