Firmele arunca banii pe cadouri pe care angajatii NU le vor

Dupa 25 de ani de munca in aceeasi companie, multi angajati din firmele americane au in fata o alegere dificila, sa primeasca drept recompensa un storcator de fructe sau un aparat de vata de zahar.
De cele mai multe ori, angajatii au posibilitatea sa isi aleaga cadoul dintr-un catalog, cand ajung la o data aniversara in companie, cum ar fi un set de cutite pentru a marca vechimea de cinci ani sau un racitor de sticle de vin la a 25-a aniversare.
Pentru astfel de cadouri neinspirate, companiile americane cheltuie anual 46 de miliarde de dolari, scrie DailyBusiness.ro.
Unii analisti sunt uimiti de persistenta programelor de recompensare a fidelitatii, intr-o perioada in care angajatii isi schimba slujbele ca pe becuri, iar angajatorii cauta noi solutii, mai eficiente, de pastrare a personalului valoros.
Angajatorii cheltuiesc anual circa 46 de miliarde de dolari cu aceste programe, respectiv 1% din fondurile salariale, potrivit Incentive Marketing Association.
Un raport din 2012 al Bersin & Associates …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *