Cand ne gandim la BMW, Audi sau Mercedes, ne gandim la niste masini germane de top. Cand spunem Ferrari, ne referim la bolidul rosu care a facut traditie, iar Hummer-ul nu pare altceva decat o masina de mari dimensiuni, foarte sigura in caz de impact si care consuma enorm.
Insa iubitorii de biciclete se pot gandi si la altceva decat la masini atunci cand se refera la marcile respective. Aproape toate marile branduri auto s-au lansat si pe piata bicicletelor, mai putin pentru profit si mai mult pentru a veni in intampinarea fanilor inraiti cu o noua gama de produse care sa-i mentina aproape de brandul auto.
Bicicletele aflate sub umbrela unui brand auto sunt mai mult decat simple biciclete pentru sport sau relaxare. Calitatea de top este obligatorie si se imbina perfect cu ideea de atasament fata de marca. Insa doar cadrele bicicletelor sunt fabricate, efectiv, de catre companiile auto, in mod autonom sau in parteneriat cu alte companii producatoare de cadre. Restul componentelor sunt realizate de catre firmele specializate si poarta siglele acestora.
Pentru Mercedes-Benz si BMW, bicicletele au devenit o afacere, iar paleta de optiuni este din ce in ce mai variata. Bicicletele oferite de catre Mercedez-Benz au aparut din 2005 si sunt produse de catre marca Rotwild. BMW are o experienta de 60 de ani …