Grupul PSA Peugeot-Citroen trece printr-o dezvoltare ampla

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Cel mai mare fabricant de automobile din Franta, Groupul PSA (Peugeot-Citroen), a anuntata ca strategia sa pentru urmatorii ani are drept target atingerea unui nivel de vanzari cu mult peste ceea ce se realizeaza in prezent. Presedintele PSA , Christian Streiff, a anuntat ca cel mai realizabil obiectiv in scurt timp este acela ca PSA sa devine cel mai competitiv constructor de automobile pana in anul 2010.

Acest deziderat reprezinta atingerea unui nivel de patru milioane de automobile pana in anul 2010. Tot cu aceasta ocazie a fost dicutata si evolutia celorlalte divizii ale grupului PSA respectiv Gefco care trebuie sa devina numarul unu in logistica pe plan european, dar si Banca PSA care trebuie sa oferea aceelasi grad de profitabilitate si in viitor.

Presedintele PSA a mai declarat ca viitoarele modele Peugeot si Citroen trebuie sa ofere un grad de calitate superior modelelor actuale, target-ul grupului fiind o clasare in top cinci pe plan european. In perioada 2007-2010 PSA va lansa 29 de modele noi, gradul de dezvoltare pentru viitoarele modele urmand sa scada intre generatii la trei ani.

In prezent PSA schimba diferitele modele la 4.5 ani din momentul lansarii.

spot_img