Guerilla digitala a revenit, in ultima saptamana de campanie, pe site-ul persoanl al sefului statului, www.basescu.ro, sub deviza „Internauti, lupta continua!”, printre atractii numarandu-se si un joc, „Razboiul Curateniei – Amenintarea listacilor”.
„Nu ni s-a uscat brushul, nu ne-a ruginit cursorul! Ascutiti pixelii si hai sa-i radem pe listaci! La arme!”, este indemnul de campanie a guerillei digitale. Materialele realizate pana in prezent parodiaza alte filme de actiune celebre, dar si produse de curatenie, presedintele fiind prezentat, de pilda, in rol de detergent universal. Unele se folosesc si de imaginea unor aversari politici ca Decebal Traian Remes, Dinu Patriciu sau Cristian Adomnitei. Pentru acesta din urma, mesajul este „incompetent by nature, ministru by choice.”
Jocul special creat pentru referendum este intitulat „Razboiul Curateniei – Amenintarea listacilor” si parodiaza „Razboiul Stelelor”, cu Traian Basescu pe post de Cavaler Jedi. Instrumentul dreptatii este o matura portocalie, deviza fiind „Ia listacii pe faras”. Astfel, concurentii trebuie sa ia pe faras si sa arunce in tombron cat mai multi listaci inainte de a ajunge in Parlament. La fel ca in campaniile anterioare, castigatorii vor fi premiati cu tricouri. „Listacii sunt ca niste fantome. Nu ii vezi cand ii votezi. Sunt doar nume ascunse pe lista. Insa toti ne speriem de ce fac atunci cand ajung in Parlament. A venit timpul sa ii maturi pe faras si sa ii arunci la gunoi. Daca nu, vor continua sa bantuie prin Parlament”, este mesajul sefului statului. Tricourile special create pentru referendum au sloganul „Hasta la vista lista!”.
Traian Basescu a decis sa abordeze, in ultimele zile inainte de referendumul pentru uninominal, un stil de campanie mai agresiv, avand in vedere ca, cu o saptamana inainte de 25 noiembrie, rata de participare a populatiei se intrevede a fi sub asteptari.