Magazine de lux Lexus: Noul mod prin care Toyota isi va promova brandul auto.

Toyota vrea sa lanseze un lant de magazine de lux sub marca Lexus, pentru a-si promova mai mult brandul auto din potofoliu. Primul magazin “Intersect by Lexus” urmeaza sa fie inaugurat pe 30 august in Tokyo, potrivit Bloomberg.
Toyota incearca sa-si promoveze mai mult brandul Lexus in randul adeptilor luxului, actiunea facand parte dintr-un plan mai larg prin japonezii vor sa aduca Lexus pe podiumul clasamentului ocupat de producatorii premium. Magazinele Lexus vor comercializa produse de lux, incepand de la cani cu praf de roca vulcanica pana la genti de piele. Toyota nu a precizat daca produsele vor fi comercializate tot sub marca Lexus sau daca vor avea in vitrina si marci de lux consacrate.
Primul magazin, deschis in Capitala Japoniei, va fi urmat de altele, inaugurate in mari centre comerciale precum New York sau Dubai.?
Cafenele deschise in lupta cu Mercedes si BMW
Takaki Nakanishi, fondatorul Nakanishi Research Institute, spune ca nu este suficient faptul ca Toyota vrea sa deschida niste “cafenele”, referindu-se la magazinele de lux marca Lexus, in lupta cu Mercedes sau BMW. Totusi cercetatorul nipon crede ca e mai bine decat nimic.
Toyota pariaza masiv pe piata din SUA in ceea ce priveste vanzarile marcii Lexus, insa situatia nu este prea buna pentru asiatici nici aici. Desi Lexus a avut o crestere de 12% anul acesta, mai mare decat a Mercedes sau BMW, …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *