Mazare: Dosarele penale mi se trag de la milionarii din port, care au legaturi cu Securitatea.

Primarul municipiului Constanta, Radu Mazare, a declarat marti ca dosarele penale care il vizeaza i se trag de la marii operatori din port, “milionarii” care platesc foarte putin pe terenuri si care aproape toti “au legaturi cu fosta sau actuala securitate”, relateaza Mediafax.
“Ieri am avut o revelatie si mi-am dat seama de unde aceasta frenezie a procurorilor pe capul nostru, la Constanta. De la Port, de acolo ni se trage, pentru ca operatorii din port, cei mari, milionarii din port, platesc foarte putin statului roman pe terenuri, platesc chiriile de acum 20 de ani, platesc 0,02 dolari pe metru patrat. Portul, cand scoate la licitatie acum, scoate la licitatie cu de 10 ori mai mult. Toti acesti operatori sunt persoane private, care au privatizat niste foste societati ale statului si care aproape toti au legaturi cu fosta sau actuala securitate”, a spus Radu Mazare, la Curtea de Apel Bucuresti, unde s-a judecat un nou termen in dosarul retrocedarilor ilegale de terenuri.
Citeste si: Radu Mazare, catre saracii Constantei: “Nu vedeti ca ma leaga astia?”
Primarul Constantei a dat in acest sens ca exemplu societatea Chimpex, “care face tot traficul de minereu din Romania pentru Sidex”.
“A fost privatizata in 1997 si a fost cumparata de Grupul International Bali, al carui reprezentant in Romania era generalul Stanculescu si generalul Dan Dragoi. Baiatul generalului Dan Dragoi este fostul ministru de Finante Bogdan Dragoi, actualul consilier al lui Basescu. Si pot sa va mai dau exemple de asemenea societati cate vreti. Spre exemplu, cel cu platforma de foraj si cu toate discutiile, prietenul lui Basescu, unde a fost sa-l viziteze pe platforma, care a luat un credit mare acum de la CEC, pentru o noua platforma, un alt operator din port, cu relatii sus-puse, in randul serviciilor si al presedintelui”, a mai spus primarul Constantei.
Citeste si: Sova trece portul Constanta primarului Radu Mazare, colegul sau de partid
Radu Mazare a precizat ca principala temere a operatorilor portuari este ca actiunile portului se vor desface si vor fi scoase la bursa.
“Ei sunt speriati, in primul rand, de privati, care vor avea 34 la suta, care vor pune problema profitului si a chiriilor infime pe …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *