Metoda cu care afli cati kilometri reali are o masina second-hand. Samsarii nu mai au nicio sansa sa te pacaleasca

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Un specialist a explicat care sunt greselile cele mai comune facute de clientii neexperimentati.
Primul pas la targ este cel legat de verificarea aspectului estetic al masinii. Este obligatoriu ca inspectia vizuala sa aiba loc in cursul zilei, cand masina este expusa in lumina puternica si i se pot observa toate eventualele detalii neconforme cu prezentarea.
„Ziua se cumpara o masina, nu spre seara, nu noaptea. Un pont ar fi sa iei cu tine un magnet si, unde vezi nuante diferite, daca pui magnetul nu ar trebui sa aiba o atractie asa mare, deoarece zona e acoperita de chit, de fibra, pentru ca e reparata”, explica un consultant-daune in cadrul unuia din cele mai mari service-uri auto din Sibiu.
Cum verificam kilometrii reali
„Cel mai simplu mod de a verifica kilometrajul fara sa te duci la tester este sa te uiti la volan si la scaunul soferului. Asta indica uzura, kilometrii in timp, pentru ca te dai jos si te urci de foarte multe ori, si la volan la fel, cand conduci foarte mult se roade, se vad urme de uzura. Daca vrei sa afli kilometrii reali, cel mai indicat e la reprezentanta, ei au testerul cu programul original”, mai spune consultantul.
Foarte importanta este cartea de service, cand exista, pe care clientul trebuie s-o ceara vanzatorului. „Te poti uita acolo si vezi, de exemplu, ca in ianuarie 2015 s-a facut revizia la 315 000 de kilometri. Apoi, te uiti in bord si vezi ca ai 180 000 de kilometri si e dat de gol vanzatorul”.
De asemenea, romanii care achizitioneaza masini second hand vor putea verifica printr-un simplu SMS la Registrul Auto Roman (RAR), care este kilometrajul real al autoturismelor, dar si eventualele daune pe care le-a suferit, potrivit unui comunicat al Autoritatea …

spot_img