Mihaela Radulescu a castigat licitatia pentru campania antifumat si pozeaza in lejerie intima

spot_img

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Dupa ce a reusit sa renunte la tigari, Mihaela Radulescu vrea sa-i ajute acum si pe alti fumatori sa abandoneze acest viciu. In urma unei licitatii, realizatoarea emisiunii „Duminica in familie”, de la Antena 1, a fost desemnata imaginea campaniei nationale antifumat. Programul, care se va derula pana la sfarsitul lunii ianuarie, asigura consiliere si tratament gratuite, la Institutul de Pneumologie „Marius Nasta” din Capitala, iar inscrierile se pot face la Tel Verde 0800 878673. Implicarea vedetei Mihaela Radulescu in aceasta campanie nu este una simbolica. Nu numai ca ea a acceptat sa participe gratuit la program, dar l-a si finantat cu 12.000 de euro. Banii au fost folositi pentru fotografii, videoclipuri si spoturi radio dedicate actiunii. „Nu am de gand sa fiu dadaca cuiva, vreau doar ca cei care fumeaza sa se gandeasca de doua ori inainte de a spune ca tigara este singura lor placere”, a declarat realizatoarea tv. Pentru a atrage atentia asupra faptului ca fumatul provoaca impotenta si distruge feminitatea, vedeta a realizat un pictorial in care poarta lenjerie intima rosie. Initiativa sa nu a fost, insa, pe placul oficialilor Ministerului Sanatatii. „Campania a fost oprita in timp ce noi aveam deja spoturile pregatite. S-a contestat conceptul pe motiv ca este prea indraznet”, a adaugat vedeta. Mihaela Radulescu si echipa de creatie si-au sustinut, insa, proiectul pana la capat, covingandu-i pe oficiali ca aceasta actiune nu trebuie sa fie una banala. Vedeta vrea sa-i coopteze in aceasta campanie si pe Horia Brenciu, Andreea Raicu si Sandra Stoicescu.

Pentru ca nu au vrut ca proiectul antifumat sa fie unul banal, membrii echipei care au lucrat la campanie i-au sugerat Mihaelei Radulescu sa pozeze in lenjerie intima rosie.

spot_imgspot_img