Colectia de imbracaminte lansata de STIHL este inspirata din lumea taietorilor de lemne si a motoutilajelor. Linia de design are la baza principii? care provin din experienta producatorului german de motoferastraie, cum ar fi functionalitatea, unicitatea, inovatia si masculinitatea. Colectia se construieste autentic pe noua tipologie masculina a lumbersexualului, pentru ca are la baza elemente de viata reala a taietorilor de lemne. STIHL este cel mai mare producator de motoferastraie la nivel mondial, traditia brandului fiind recunoscuta de toti taietorii de lemne din lume. Cand Andreas Stihl a fondat compania in 1026, a avut la baza o deviza care ii ghideaza si in prezent activitatea: a”ne dorim sa usuram munca oamenilor in natura si cu natura”.
Designer-ul a transpus toate aceste experiente si principii intr-o linie de imbracaminte care se adreseaza, de aceasta data si … femeilor. Colectia de imbracaminte STIHL este dedicata tinerilor cu un spirit urban puternic si este formata din tricouri, sepci, hanorace, jachete si accesorii. Urban Lumberjack are si o dimensiune a”nature”, pentru iubitorii de drumetii care contine? jachete, veste, sepci, caciuli, genti, rucsace si, nu in ultimul rand, cutite pliabile STIHL.
a”Lansarea acestei colectii, vine dintr-o experienta pe care compania STIHL o are deja in imbinarea dintre …