Premiu international pentru publicitarii clujeni

Vitrina Advertising si-a completat palmaresul cu doua premii internationale de packaging pentru Vardo – Domeniul Coroanei Segarcea, acordate la prestigioasa competitie Femmes et Vins du Monde 2015, organizata in Principatul Monaco: Nova de Diamant pentru eticheta vinului “Patima Serii”, cu mentiunea pentru “Inovatie”, si Nova de Aur pentru eticheta vinului “Picatura Vietii”.
Domeniul Coroanei Segarcea este furnizor oficial al Casei Regale a Romaniei. “Proiectul Vardo pentru Domeniul Coroanei Segarcea a pornit de la ideea unei colectii de vinuri rosii inspirata din bucuria de viata a tiganilor. Vardo este numele carutei cu coviltir si, prin extensie, imaginea metaforica a caravanei tiganesti si a microuniversului sau fantastic cladit in jurul celor patru elemente primordiale care definesc un mod de viata: Focul, Apa, Pamantul si Aerul. Asa s-a ajuns la “Patima Serii”, “Picatura Vietii”, “Puterea Vointei” si “Adierea Vantului”. Grafica etichetelor vorbeste despre cele patru elemente prin intermediul unor simboluri derivate din faimoasele tesaturi si imprimeuri ale tiganilor. Pentru fiecare dintre vinuri s-a creat un simbol puternic, stilizat, care sa duca la o asociere instantanee cu elementul natural care l-a inspirat”, spun reprezentantii Vitrina Advertising.
Echipa Vitrina Advertising pentru Vardo a fost formata din Raluca Dragos (Art Director), Teodora Olaru (Graphic Designer), Vlad Chichisan, Mircea Vlad si Adela Sabou (Copywriter-i), sub coordonarea Cameliei Imbuzan (Creative Director). La competitia din Monaco, Domeniul Coroanei Segarcea a obtinut in total 11 distinctii, printre care Nova de Diamant pentru Touriga Nacional, Nova de Argint pentru vinurile Onoare si Recunostinta din colectia Minima Moralia, Sauvignon Blanc Prestige, Feteasca?Neagra …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *