Acest proiect pe cale de a fi dezbatut, care are scopul de a inlocui actuala directiva „ePrivacy”, ar urma sa permita fiecarui internaut sa decida inca de la prima sa conexiune nivelul de protectie pe care il doreste pentru ansamblul site-urilor pe care le va vizita in continuare.El nu ar decide deci decat o singura data daca accepta sau nu asa-numitele „cookies”, acele fisiere invizibile care se grefeaza intr-un calculator pentru a capta date personale, si nu site cu site, potrivit Agerpres.Acest proiect ii „priveaza pe editorii de presa de capacitatea de a informa pe fiecare dintre cititori asupra motivelor pentru care ii este solicitat consimtamantul, de a explica avantajele continutului jurnalistic si ale marketingurilor personalizate, si sa aminteasca importanta abonamentului si a publicitatii pentru modelul economic al unei prese de calitate”, isi exprima regretul cei 33 de editori semnatari ai acestei scrisori deschise.
Citeste si Scrisoarea ROMÂNIA TV catre agentiile de publicitate: Audienta este principalul argument pentru orice client”Privandu-i pe editorii de presa de capacitatea de a propune publicitati-tinta cititorilor lor, ePrivacy (noua versiune), favorizeaza reorientarea anunturilor publicitare din presa spre platformele numerice dominante si diminueaza deci investitia posibila intr-un jurnalism de calitate”, continua textul, care isi exprima regretul de asemenea pentru „o concentrare de date numerice ale cetatenilor europeni in posesia catorva intreprinderi mondiale”, potrivit Agerpes.”Presa nu a avut niciodata atati cititori datorita dezvoltarilor sale numerice. Aceste performante nu vor permite …