Produsele cosmetice fara conservanti

Produsele cosmetice fara conservanti

Produsele cosmetice fara conservanti constituie o premiera mondiala, aparand pe piata romaneasca in anul 2005. Acestea se afla practic la granita dintre produsele cosmetice si produsele dermato-cosmetice, datorita combinatiei de substante active naturale pe care o contin intr-o concentratie ce depaseste, in unele cazuri, chiar 40 – 50%.
Produsele cosmetice fara conservanti sunt realizate cu o tehnologie aparte si au o concentratie crescuta de coenzima Q10, ulei de catina, spirulina, continand in egala masura o combinatie optima de extracte de nalba si de castan, alaturi de tinctura de echinaceea. Substantele naturale active pot intra in compozitia unei game variate de produse, destinate atat femeilor, cat si barbatilor: creme antirid, creme pentru ingrijirea pielii din jurul gatului, creme de intretinere pentru diferite tipuri de ten, geluri contur pentru ochi, lapte demachiant, lapte de corp, precum si sapunuri (cu coenzima Q10) sau sampoane cu extracte de plante (musetel, brusture) si coenzima Q10.
Chim. Anca Daniela Raiciu mentioneaza ca produsele cosmetice dau un randament maxim doar daca sunt insotite de o alimentie sanatoasa si de suplimente alimentare. Eforturile pe care le depunem la exterior pentru a avea un ten frumos trebuie coroborate cu un stil de viata sanatos! La fel, in cazul ridurilor, specialista afirma ca este mai usor sa previi, decat sa tratezi. Inainte de a fi nevoie sa apelam la interventii chirurgicale complexe si costisitoare, putem lua cateva masuri pentru a preveni aparitia ridurilor, odihnindu-ne, mancand sanatos, facand miscare, asigurand organismului necesarul de 2 litri de lichide zilnic si, nu in ultimul rand, folosind o crema fara conservanti pe baza de coenzima Q10, ulei de catina si spirulina.
Pentru a afla mai multe despre inovatiile aduse de produsele cosmetice fara conservanti, urmariti emisiunea “Produsele cosmetice fara conservanti” pe platforma online www.sanatateatv.ro, la Categoria Medicina Naturala – interviu realizat cu chim. Anca Daniela Raiciu, director de marketing HOFIGAL.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *