?
Blogurile de vineri scriu despre demiterea directorului de la Spitalul?Floreasca, dar si despre mesajele codificate lansate de fostul premier Adrian Nastase.
Sub titlul „Ministrul Sanatatii l-a demis pe directorul de la Floreasca dupa ce n-a gasit la serviciu pe nici unul dintre cei 10 medici scoliti in Franta!”,?Catalin Tolontan scrie despre faptul ca „inaugurarea cu fast pentru a doua oara a unitatii care a costat 9 milioane de euro l-a facut pe Patriciu Achimas-Cadariu sa mearga dupa un pont la spital. Unitate a fost inaugurata in prezenta presei si a ministrului Nicolae Banicioiu in aprilie 2015. Dar nu a fost data niciodata in folosinta. Nici cand a fost mai mare nevoie de ea, dupa incendiul de la?Colectiv”.?
Sub titlul „Codul lui Nastase”,?Moise Guran?constata ca „Cu mai putin de o zi inainte ca Instanta Suprema sa se pronunte definitiv in dosarul lui Liviu Dragnea, in PSD se petrec lucruri ciudate. Lasa faptul ca televiziunea lui Sebi Ghita titreaza insistent o revenire a lui Ponta in fruntea PSD, dar Adrian Nastase, fostul lider al partidului, s-a apucat de publicat versete din Biblie.?Zice asa domnul Nastase pe blogul saua?? a”Istoria se repeta. Denunturile functioneaza demult . Dovada: Cartea a treia a Regilor, Capitolul 21 din vechiul Testamenta??” Si apoi incepe sa insiruie 16 versete din pilda cu via, pe care un rege invidios a vrut sa i-o ia unui om vrednic, dar, pentru ca acela n-a vrut sa i-o dea, sotia regelui, malefica Izabela, pune la cale o farsa juridica, cu doi delatori care marturisesc fals ca gospodarul cu via l-ar fi hulit pe Dumnezeu si pe rege, acesta este ucis cu pietre si via ii revine regelui”.
Concluzia jurnalistului: „Cred ca mesajul lui Nastase este a”Liviule, vezi ca Ponta abia asteapta sa isi ia inapoi via.” Adica partidula?? Sa va zic acuma cum m-am prins ca Nastase face trimitere la Ponta, iar nu la Justitie”a??
Zoso?ne prezinta o „lectie de presa pentru antreprenori: te poti lauda si fara sa dai cifre exacte” si detaliaza „Business Magazin, o revista muribunda,?publica un fluff piece despre Sarto, ceva baieti care se ocupa cu vanzarea de haine, dar intr-un mod hipsteresc (probabil ati vazut la un moment dat poze cu ceva adunare a barbosilor, era un piar stunt al lor).
Dincolo de aburelile pe care le debiteaza despre businessul lor, revista asta e citita si de oameni care au cateva minute la dispozitie sa investigheze businessul asta de 1 milion de euro. Si se uita si?gasesc?cifra de afaceri de 200.000a?? si pierderi de 100.000a??.?Acum, oamenii care se pricep vor spune ca e o minune sa cresti cifra de afaceri de 4 ori sau ca datoriile nu conteaza daca businessul are potential.
De asemenea, unii vor spune ca, in absenta unei cifre bombastice, presa nu prea are ce publica, pentru ca un titlu banal nu atrage.?Doar ca pericolul este, din nou, sa fii prins cu minciuna si lumea sa se uite la tine cu mila sau cu scarba”.?
Tot la deficiente de promovare se refera si?Cristian China Birta, care sub titlul „Degeaba au oamenii voce, daca brandurile nu vor sa o asculte”, scrie ca „Lumea social media a adus un beneficiu teribil pentru ceea ce politicienii numesc (intr-un acces de superioritate auto-asumata) omul simplu. Pentru ca?omul simplu a primit o voce. Uneori mai slaba, alteori mai puternica, depinde de context, de sursa mesajului, de subiectul adus in discutie, sunt multe variabile. Dar certitudinea de baza ramane: oricine poate avea acum o voce.?Caracteristica de baza, asa cum o vad eu, este una ce tine de controlul mesajului, daca vreti. Adica?tu, cititorule, decizi cand, unde, cum, de ce si cu ce scop iti faci vocea auzita.?Nimeni nu mai poate sa controleze ce vrei tu sa zici. Nimeni. Esti liber sa zici ce vrei, cand vrei. Si – foarte important! – sa iti asumi ce zici.
Din fericire, multa lume a decis si decide in continuare sa isi faca vocea auzita. Asa ca am ajuns sa traim vremuri interesante in care greutatea nu este sa spui lucruri, ci sa te faci auzit in vacarmul de voci care spun lucruri. Si, ca o nuanta decisiva, zic, sa te si auda cine trebuie. Si sa se intample ceva. Astfel incat vocea ta sa aiba ecou.
Brandurile (in acceptiunea de companii, in sens larg, ca sa focusam un pic discutia) sunt printre subiectele preferate ale „rostirilor” oamenilor simpli (ca sa continuam sa folosim acest termen). Pentru ca, simplu spus,?oamenii traiesc intr-o lume de branduri, pe care le folosesc sau nu, dar cu care interactioneaza permanent si care fac parte, oricum o dam, din viata lor.?Pentru un brand care ajunge la un public larg monitorizarea permanenta a discutiilor a devenit o provocare continua. Iar reactiile la ce zice lumea despre brand, …