Romaero negociaza un contract cu Tarom pentru intretinerea flotei si isi extinde baza de clienti in Europa si Orientul Mijlociu

“Romaero poate asigura cea mai buna stare tehnica pentru aeronavele Tarom, cu costuri printre cele mai mici din piata si cu cel mai inalt grad de transparenta pe modul de cheltuire a bugetului de mentenanta. Avem incredere ca negocierile demarate de noi in toamna anului trecut vor continua si ca vom ajunge impreuna cu Tarom la o formula castigatoare pentru cele doua companii nationale, care se pot completa reciproc intr-o maniera fireasca si profitabila pentru ambele parti. Nu colaboram, desi suntem vecini, cred ca este pacat pentru toata lumea”, a declarat Remus Vulpescu pentru News.ro.
Acesta afirma ca, in ultimul an si jumatate, Romaero nu a inregistrat nicio zi de intarziere in efectuarea lucrarilor si a avut “zero incidente tehnice in exploatarea aeronavelor dupa reparatiile efectuate de Romaero”.
Tarom nu a apelat pana in prezent la Romaero, companie care are cea mai mare statie de intretinere si reparatii de aeronave civile si militare din Romania.
Blue Air si companii aeriene private din Europa isi efectueaza in prezent la Romaero reparatiile mari, clienti care opereaza in total aproape 100 de aeronave Boeing si Airbus.
“Tinand seama de rata de crestere continua inregistrata de industria aeronautica la nivel global, Romaero va urmari ca obiectiv prioritar pentru 2018-2020 obtinerea si mentinerea unui grad de utilizare a capacitatilor de productie pana la 75-80% in conditiile unei cresteri de capacitate atat in aria serviciilor de intretinere si reparatii de aeronave, cat si in cea a fabricatiei de aerostructuri si componente ale acestora”, arata convocatorul Adunarii Generale a Actionarilor din 30 aprilie.
De asemenea, in ceea ce priveste portofoliul de clienti, Romaero vrea sa isi pastreze clientii vechi, care opereaza una sau doua aeronave, dar se va reorienta cu precadere spre companii puternice detinatoare de flote comerciale operationale active la nivelul Uniunii Europene si Orientului Mijlociu, “fara a exclude alte segmente de piata”.
In plus, mizand pe reluarea activitatii aeroportuare in Aeroportul International Bucuresti Baneasa (Aurel Vlaicu), Romaero urmareste sa realizeze o repozitionare strategica prin renuntarea la nisa – pe cale de disparitie – reprezentata de intretinerea si repararea avioanelor vechi din anii 70-80 si prin captarea unei cote de piata confortabile in segmentul aeronavelor “regional jet” moderne, fabricate incepand cu anii 90.
Romaero, companie controlata de Ministerul Economiei, are aproximativ 800 de salariati si o valoare de piata de 196,4 milioane lei.
Compania isi propune pentru acest an venituri din productia vanduta de 89,4 milioane lei, in crestere cu 76,5% fata de nivelul planificat pentru anul 2017, cresterea numarului de personal si a salariului mediu in companie pe baza cresterilor de productivitate …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *