Stelio, noua mascota a Stelei

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Steaua continua evenimentele de marketing pentru a atrage cat mai multi fani alaturi de echipa. De data asta ros-albastrii au lansat astazi un program orientat exclusiv catre copiilor, FCSB Kids, care are trei sectiuni distincte, „baby” (0-1 an), child (1-6 ani), junior (6-14 ani).

Prin aceste categorii de programe, stelistii vor sa familiarizeze pustii cu ceea ce inseamna clubul din Ghencea. Atractia zilei a fost mascota Stelei care cu ocazia asta a fost facuta publica pentru prima data suporterilor si care a fost numita Stelio.”Acest program face parte dintr-un plan mai amplu al departamentului de marketing, iar lumea s-a obsinuit sa vada tot mai des astfel de actiuni destinate tuturor suporterilor Stelei.

Am infiintat programul FCSB Kids pentru a-i atrage pe cei mai mici dintre iubitorii fotbalului catre clubul Steaua. Le oferim si cat mai multe beneficii si speram sa vina alaturi de noi cat mai multi. Este un eveniment important si unul unic. FC Steaua deschide din nou drumul catre activitati de acest gen. Pentru a putea elimina vulgaritatile de pe stadion trebuie sa facem astfel de actiuni si pentru a avea un stadion pe care sa poti veni cu prietena, cu sotia sau cu mama si chiar cu toata familia trebuie sa facem ca acest spectacol sa fie accesibil tuturor”, a spus Valeriu Argaseala despre evenimentul la care au participat 300 de copiii.

spot_img