Televiziunea gastronomica Brava TV se lanseaza in toamna

Televiziunea gastronomica Brava TV se lanseaza in toamna

Televiziunea cu profil gastronomic Brava TV se va lansa oficial in aceasta toamna, in noul post de nisa investindu-se pana in prezent o suma de circa 4 milioane de euro, a declarat pentru MEDIAFAX Paul Marin, directorul general al canalului.

Singurul post cu profil gastronomic din Romania, Brava TV, este detinut de societatea Bilancia Exim SRL. Televiziunea detine licenta audiovizuala prin satelit de la Consiliul National al Audiovizualului, din 20 decembrie 2007.

Desi nu a fost lansat inca in mod oficial, postul Brava TV emite free to air (liber la retransmisie), pe satelitul Intelsat 902, si nu percepe taxe de retransmitere a programelor. “In momentul de fata suntem singurii de pe piata care ocupam nisa aceasta. Postul Brava TV este deja disponibil abonatilor platformei DTH, Max TV. In plus, in afara de RCS&RDS si UPC, suntem receptionati cam pe toate retelele de cablu din tara”, a spus Paul Marin.

El a precizat ca sunt antamate discutii si pentru distributia postului de televiziune de catre UPC.

“O sa avem o lansare oficiala a Brava TV in septembrie-octombrie, inca nu am stabilit data. Pana atunci incercam sa emitem cu toate fortele, pe cat mai multe retele. ?inta noastra pana la sfarsitul anului este sa intram pe toate retelele de cablu”, a explicat Paul Marin.

El a precizat ca, pana in momentul de fata, in Brava TV s-a investit o suma de circa 4 milioane de euro. “Avem trei studiouri, cinci platouri de filmare. La Brava TV lucreaza vreo 48 de oameni”, a explicat Marin, precizand ca studiourile principale ale televiziunii sunt la Corbeanca, unde postul are si o statie de emisie proprie.

Pe de alta parte, el a precizat ca in momentul de fata nu se ia in discutie posibilitatea ca Brava TV sa se transforme intr-un post Pay TV (televiziune cu acces platit, n.r.). “Avem oarece probleme cu importul materialelor, pentru ca suntem free to air si postul se vede liber in toata Europa. In general importurile de materiale se fac pentru posturile codate”, a explicat Paul Marin.

Mai mult, directorul general al Brava TV spune ca in curand programele televiziunii vor fi subtitrate in limba engleza. “Vom transmite subtitrat in limba engleza pentru ca publicul din Europa sa poata intelege programele Brava TV”, a spus Paul Marin.

Totodata, Brava TV a semnat un contract de reprezentare pentru vanzarea de spatiu publicitar cu regia Cable Direct.

“Suntem foarte incantati de aceasta colaborare cu Brava si de faptul ca prin aparitia acestui post de televiziune unic pe segmentul gastro in peisajul media din Romania, atat producatorii cat si consumatorii vor beneficia de programe de calitate”, spune Florin Visenescu, Co Managing Director, Cable Direct, intr-un comunicat remis MEDIAFAX.

Grila de programe Brava TV cuprinde emisiuni dedicate artei culinare si civilizatiei gastronomice, targetul televiziunii fiind cuprins intre 18 si 65 de ani, cu preponderenta feminin. In grila postului se regasesc programe despre vinuri, detalii despre meniurile bucatariilor traditionale si internationale, documentare si programe educative si o revista a presei de profil gastronomic.

Societatea Bilancia Exim SRL, care detine televiziunea Brava TV, ii are ca actionari pe Rodica Neagu (48%) si Valentin Neagu (52%).

Cable Direct a fost infiintata in 1999 ca o companie dedicata vanzarii de spatiu publicitar pentru televiziunile tematice. Cable Direct desfasoara si activitati de marketing, productie de programe finantate de clienti, organizare de evenimente si campanii promotionale pentru mediile reprezentate, care ajuta la implementarea strategiei de marketing a acestora, a politicii de vanzari si a pozitionarii lor pe piata media. Printre clientii pe care compania ii are in portofoliu se numara: posturile de televiziune AXN, HBO, Cartoon Network, Brava, reteaua de cinematografe Glendale, revista lunara MissSport si un portofoliu de site-uri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *