Tripsta face angajari

Tripsta cauta in special persoane care sa se alature departamentului de Customer Support al companiei, care urmeaza sa fie extins cu 20 de noi membri pana la finalul acestui an. Compania vrea sa recruteze persoane care sa deruleze activitati in principal pentru pietele vorbitoare de engleza si spaniola dar si pentru alte piete, precum Franta, Italia, Turcia, Rusia si Polonia.”Consideram ca participarea la targurile de joburi reprezinta o modalitate mai eficienta pentru a ne recruta viitorii angajati decat anunturile simple, pe care nu vrem sa ne bazam. In plus, targurile de joburi sunt o ocazie de a intra in contact cu un numar mare de candidati intr-un timp redus, lucru important mai ales atunci cand cauti sa recrutezi pentru pozitii cu cerinte variate. Speram sa gasim multi tineri cu potential si ambitiosi care sa devina noii nostri colegi si care sa beneficieze cat mai curand de posibilitatile de dezvoltare si promovare interna pe care le oferim”, a declarat Roza Tapini, HR Manager.Pe langa pozitiile disponibile in cadrul departamentului de Customer Support, Tripsta urmareste sa recruteze si candidati tineri si talentati pentru pozitii de entry level in cadrul departamentului sau de marketing online.Care sunt cerintele Tripsta pentru Customer Support?Candidatii trebuie sa vorbeasca fluent engleza, spaniola, franceza, italiana, turca, rusa sau poloneza, sa fie persoane pline de energie care sa caute mereu sa isi imbunatateasca cunostintele profesionale, pasionate de noile tehnologii si de industria turismului. In plus, viitorii angajati ai tripsta trebuie sa lucreze bine in echipa si sa aiba abilitati avansate de comunicare.Dupa incheierea procesului de recrutare, noii angajati ai Tripsta vor participa la programe de formare si workshopuri interne, in cadrul carora se vor familiariza cu turismul online? si cu sistemele utilizate in cadrul companiei (Amadeus, Worldspan etc). Trainingurile realizate intern dureaza aproximativ 30 de zile si includ sesiuni dedicate pentru fiecare dintre sistemele folosite de companie.Tripsta va oferi noilor angajati posibilitatea de a se dezvolta profesional in cadrul companiei: in functie de abilitatile demonstrate, o parte dintre angajatii recrutati chiar acum pentru Customer Support putand ajunge sa fie parte din alte departamente sau sa ocupe pozitii pe nivele superioare. Acest lucru este o realitate in cadrul Tripsta, care are in echipa un numar mare de profesionisti care si-au inceput parcursul in departamentul de Customer Support si au devenit apoi team leaderi sau au trecut in alte departamente, unde si-au asumat pozitii de …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *