Volkswagen isi reinventeaza segmentul de utilitare mici cu noul Caddy Maxi

spot_img

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Volkswagen prezinta in premiera mondiala, in cadrul salonului de la Frankfurt, noul Caddy Maxi si un prototip asemanator cu vehiculul de serie, numit Caddy BlueMotion. Maxi este cu 47 de centimetri mai lung ca modelul actual (apropiindu-se de Transporter), iar BlueMotion se remarca printr-un consum de doar 5,7 litri la 100 de km. Frankfurt-ul este si destinatia premierei Multivan-ului PanAmericana ? un Transporter cu tractiune integrala.

Noul Caddy Maxi Life

In el se regasesc calitatile unui minivan si polivalenta unei dubite compacte VW spera sa ?formeze o noua clasa de vehicule utilitare?. In comparatie cu modelul Caddy de serie, Maxi a fost lungit de la 4,41 metri la 4,88 metri, volum-ul de incarcare ajungand la 4200 de litri. Pentru a-l pune in miscare Volkswagen ofera un motor de 140 de CP cu tehnologie TDI.

Caddy Blue Motion

Volkswagen integreaza astfel si modelel Caddy sub umbrela ecologica Blue Motion. Consumul normal pentru Caddy BlueMotion cu motor de 105 CP si filtru de particule Diesel ? in dotarea de serie ? a scazut 5,7 litri de motorina la 100 de km. Aceasta valoare corespunde unor emisii de CO2 de 149 g/km, foarte aproape de normele europene de 120 de g/km care vor intra in vigoare abia in 2012.

Multivan PanAmericana

Conceput Multivan PanAmericana cu tractiune integrala aminteste de drumul de aproximativ 23.000 km din Alaska pana in Tara de Foc ? numit si Panamericana. Aceasta ruta a fost strabatuta in anul 1999 intr-un timp record de numai 15 zile de un Multivan cu tractiune integrala. Intreaga echipare de pe Multivan PanAmericana a fost adaptata pentru astfel de aventuri.

Cand va intra in productia de serie, PanAmericana va oferi optional si un sasiu cu garda la sol crescuta cu 55 mm si o transmisie in reprize scurte. In Romania Caddy Maxi si Multivan PanAmericana vor fi disponibile din 2008.

spot_imgspot_img