Avantajele folosirii unei agende personalizate de către angajaţii companiei

Utilizarea unei agende personalizate clasice este recomandată persoanelor care au un volum mare de muncă, persoanelor care au nevoie să îşi noteze ideile, listele de cumpărături, să îşi noteze întâlnirile cu potenţialii clienţi sau parteneri de afaceri. Agendele personalizate mai sunt recomandate şi angajaţilor companiilor care au numeroase responsabilităţi pe care nu şi le pot aminti decât dacă şi le notează.

Agenda personalizată – un gest frumos pentru angajaţi

Agenda personalizată este acel mic detaliu care va pune într-o lumină foarte bună o companie, care va face angajaţii să se simtă apreciaţi şi să vină cu drag la muncă, un gest frumos din partea şefilor. O agendă cu numele companiei îi poate stimula pe angajaţi să muncească mai mult şi mai eficient, să fie respectaţi şi randamentul muncii lor să fie apreciat.

Pe de altă parte, antreprenorii care ţin la imaginea companiei pot alege un model de agendă personalizată pe care să o ofere angajaţilor, astfel încât să dea dovadă de profesionalism şi corectitudine şi să îşi promoveze imaginea în acelaşi timp.

Folosirea agendelor personalizate clasice au următoarele avantaje:

·  se pot programa întâlnirile cu clienţii sau cu potenţialii parteneri de afaceri;

·  se pot separa paginile cu notiţe de cele cu sarcini, astfel încât să nu se confunde sau să se treacă cu vederea peste ceva important;

·  se pot programa clienţii cu un timp estimativ pentru fiecare în parte;

·  se pot alege agende cu bonusuri informative, cu articole, hărţi, prefixe sau numere de telefon sau cu pixuri;

·  se poate exersa scrisul de mână.

Tipuri de agende personalizate – ce model este potrivit pentru afacere?

Pe piaţă există mai multe tipuri de agende personalizate, de aceea antreprenorilor le va fi foarte greu să aleagă un singur model pe care să îl comande pentru toţi angajaţii. Concret, antreprenorii pot investi în agende personalizate:

·  datate, care îi va ajuta pe utilizatori să noteze întâlnirile cu mai mare simţ de responsabilitate, astfel încât fiecare dată şi ora să aibă o însemnătate anume. Aceste agende sunt ideale pentru agenţii de asigurări, imobiliari, agenţii de produse cosmetice sau persoanele care au foarte multe întâlniri cu potenţialii clienţi;

·  nedatate, ideale pentru angajaţii care au foarte multe idei şi sunt responsabili cu creativitatea în cadrul unei companii, pe care se pot nota orice idei care îi ajută pe aceştia să lucreze mai eficient şi să fie mai bine organizaţi;

·  cu pagini de matematică, dictando sau foi veline, în funcţie de necesităţile angajaţilor, dacă trebuie doar să noteze unele lucruri sau să creeze grafice sau unele tabele;

·  cu sau fără pix personalizat – a oferi unui angajat o agendă personalizată necesita şi un pix pe care să îl poată folosi pentru a scrie pe aceasta şi pentru a-şi nota cele mai bune idei;

·  cu copertă din plută, cu copertă moale, cu hardcover, cu copertă din piele naturală, cu copertă din piele ecologică, antibacteriană, cu copertă din bumbac, cu pix şi calculator, cu copertă din hârtie, cu stilou, cu încărcător wireless, parfumată sau din materiale reciclabile, varietatea de modele de agende personalizate de pe piaţa este suficient de mare pentru a face faţă cerinţelor şi exigențelor tuturor cumpărătorilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *