Campania Adidas pentru a-și promova sutienele sport stârnește dezbateri aprinse în online – Companii

Într-un comentariu alături de imagine, compania a spus: „Credem că sânii femeilor de toate formele și mărimile merită sprijin și confort. De aceea, noua noastră gamă de sutiene sport conține 43 de stiluri, astfel încât toată lumea să găsească potrivirea potrivită pentru ei”.
Unii utilizatori ai rețelelor de socializare s-au simțit jigniți de aceste imagini, descriindu-le drept „explicite” și „insultătoare” și au amenințatcă nu vor mai cumpăra niciodată produsele Adidas.
Alții au spus că anunțul este nepotrivit pentru copiii care urmăresc marca online, dar mulți au apreciat campania susținând că nu este nimic deplasat.
Adidas a răspuns la unele dintre comentariile mai critice de pe Twitter, spunând: „Vrem să sărbătorim corpurile în toată gloria lor și să arătăm cu mândrie cât de diferiți suntem cu toții”.