Ce consumabile de birou uita antreprenorii cel mai des sa cumpere dintr-un magazin ?

consumabile care sunt uitate de catre antreprenori

Fie ca vorbim despre un freelancer sau de un antreprenor, de cele mai multe ori tot acestia se ocupa si de detaliile logistice si administrative la birou.

Mai ales la inceput de drum, toti antreprenorii au trecut prin asta:

· cand se duc la cumparaturi intr-un magazin fizic pentru nevoile personale se gandesc daca li se termina si anumite produse consumabile de la locul de munca
· cand dau comanda online de produse consumabile pentru casa antreprenorul achizitioneaza o cantitate mai mare ca sigur deorece sigur o sa fie nevoie la birou

Cand ne dorim sa achizitionam consumabile pentru birou de cele mai multe ori este recomandat sa se alcatuiasca o lista de cumparaturi, astfel ne asiguram ca vom cumpara tot ce este nevoie si nu uitam de exemplu cafeaua -> pentru foarte multi antreprenori cafeaua este un mod de a incepe ziua.

Ce trebuie sa contina lista ta de cumparaturi pentru birou (consumabile de birou) – daca esti un antreprenor aflat la inceput de drum sau daca ai o afacere de dimensiuni mici – si uiti frecvent sa cumperi:

Consumabile pentru spatiile de lucru si intalnire:

De obicei avem elemente standard cum ar fi mobilierul, tabla magnetica sau flipchartul si alte echipamente specifice.

Consumabile pentru bucatarie:

Consideram ca orice bucatarie dintr-un birou au achizitionate deja espressorul sau filtrul de cafea, dozatorul de apa, fierbatorul pentru ceai, cuptorul cu microunde, sandwich maker-ul si prajitorul de paine.

Apa daca nu avem semnat un contract cu un furnzior direct (ex La Fantana care ofera dozatorul de apa, bidoanele de apa si curatarea aparatului, de asemeneea optional tot La Fanta au si espressoare de cafea si cafea pe care o pot adduce odata cu apa).

  • Cafea boabe sau macinata
  • Lapte cafea
  • Ceai
  • Zahar, sare, piper
  • Tacamuri si vesela daca este cazul
  • Produse de curatenie pentru bucatarie
  • Prosoape de hartie si servetele

Consumabile pentru baie

  • Aici consideram ca avem o dotare standard si optional un uscator de maini
  • Hartie igienica si prosoape de hartie
  • Sapun lichid
  • Odorizante
  • detergentie si produse de curatenie
  • Trusa de prim ajutor

De asemenea odata cu aparitia virusului Covid 19 sunt si o serie de produse care sunt obligatorii in functie de domeniul de activitate, dezinfectanti, sapun lichid antibacterian, manusi si masti de protectie, alte produse de igiena, curatenie si protectie in functie de specificul afacerii.

Aceasta lista de cumparaturi contine cele mai utile produse consumabile care ar trebui bifate insa amenajarea unui birou trebuie sa tina cont si de spcificul afacerii, de personalitatea antreprenorului si a angajatilor.

In functie de buget iti recomandam sa personalizezi cat mai mult biroul tau cu elemente specifice de branding cu care se identifica afacerea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *