Ce metode de promovare mai functioneaza in mediul online

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Esti antreprenor, tocmai ti-ai facut un website si ai o mare surpriza, nu este nici pe departe asa cum sperai. Nu suna nimeni de pe website si nu stie nimeni de serviciile tale chiar daca ai un website modern, bine optimizat care include cuvinte cheie descrieri si continut bine facut!

Este absolut normal daca esti la inceput de drum in mediul online, trebuie sa sti ca e un drum aglomerat cam pe orice domeniu de activitate insa orice poate fi posibil si usor usor un website poate creste intr-un mod cat mai natural si in cateva luni poate castiga o pozitie buna in motoarele de cautare.

In fiecare an Google isi modifica algoritmi de indexare si mereu apar surprize ciudate. Poate ce functiona acum 10 ani acum pe google nu il mai intereseaza si pune accentul pe alte aspecte. Ideea este ca google devine din ce in ce mai uman insa un aspect nu sa schimbat niciodata si anume reteaua de „BackLink-uri”. Mai exact, existenta pagini tale web in mediul web, pe alte site-uri si cum fac trimitere alte site-uri catre pagina ta web.

Mai jos puteti vedea 2 metode pentru a va construi o retea cat mai naturala de BackLink’uri in mediul online!

Inscriere in Cataloagele de firme online.

In mediul online exista foarte multe cataloage online care pun la dispozitia utilizatorilor inscrierea firmei cu specificula cesteia. Mai exact daca aveti un website in care va prezentati serviciile, va puteti inscrie profilul firmei in catalogul online si va puteti descrie in amanunt atat serviciile, datele de contact dar si un link direct catre pagina ta web.

Care sunt avantajele inscrieri unei firme intr-un catalog online?

Voi incerca sa va argumentez cele mai importante avantaje atnci cand va inscrieti site-ul intr-o lista de firme online:

  • Esti mai aproape de posibili clienti sau furnizori
  • Datele de contact sunt mult mai vizibile
  • Poti obtine marturi de la clientii care au beneficiat deja de serviciile sau produsele tale. Un aspect foarte important daca vrei sa te perfectionezi si sa te cunosti mai bine din perfectiva clientilor.
  • Google iti acorda mai multa importanta cand indexeaza acel catalog
  • Va puteti personaliza pagina asa cum doriti
  • Obtineti un BackLink
  • Va puteti adauga imagini cat mai multe
  • Puteti afisa o harta de la google maps care poate usura munca celor care va cauta

Intr-un catalog de firme online toate anunturile sunt impartite in functie de categoria de interes si localitatea unde se afla pentru a facilita cautarea vizitatorilor cat mai mult. Este un lucru absolut normal daca vrei sa ramai competitiv pe piata.

Marea majoritate a website-urilor care afiseaza o lista de firma au un design modern si tin pasul cu evolutia tengnologiei.

Cat costa sa te inscri intr-un catalog de firme online?

Pretul depinde in primul rand de autoritatea domeniului. Inainte sa faceti acest pas va recomand sa analizati foarte bine autoritatea domeniului si a pagini. Daca nu va pricepeti foarte bine la acest domeniu eu va recomand sa contactati o persoana specializata, care stie sa puna in balanta pretul si serviciile oferite de respectivul portal.

In general se ofera posibilitatea de a opta pentru un abonament anual si pentru a beneficia de cat mai mult trafic se plateste in plus pozitionarea in categoria din care face parte afacerea ta.

De exemplu, daca in categoria din care face parte anuntul tau sunt 300 de postari si doresti ca anutul tau sa apara printre primele si sa poarte si un ecuson cu „Firma Promovata” clar va trebui sa platest in plus.

Preturile pot fi cuprinde intre 100 RON/ an si poate ajunge pana la 1.000 RON/ an!

Promovare prin intermediul ADVERTORIALELOR

Conform specialistilor in domeniul IT Un advertorial este o reclamă sub formă de conținut editorial. Termenul „advertorial” este un amestec al cuvintelor „advertisement” și „editorial”.

Ce avantaje aveti daca va promovati prin intermediul advertorialoelor?

  • In primul rand obtineri un Back Link intr-un mod natural
  • Va poate creste traficul pe site
  • Va promovati mai bine business-ul in mediul online si in acest mod clienti afla mai multe despre voi.

Atunci cand postati un articol pe un website de stiri sau articole online nu uitati sa aveti foarte mare grije la urmatoarele aspecte:

  • Continutul trebuie sa fie 100% original
  • Continutul trebuie sa aibe un „cuvant cheie” care sa fie specific continutului
  • Denstitatea cuvantului cheie sa nu depaseasca 1,6%
  • Cuvantul cheie sa existe si in titlu si in descriere

Pentru mai multe detalii despre cum se poate redacta un advertorial corect cautati un ghid pe internet care sa va ajute pentru acest lucru. Foarte important sa stiti cateva reguli de baza.

Unde puteti gasi un website de articole si advertoriale

La ora actuala sunt foarte multe site-uri in mediul online si la o simpla cautare pe google o sa gasiti foarte multe de acest gen. Insa marea majoritate sunt detinute de firme de SEO care va ofera atat redactarea cat si adaugarea articolelor in site-uri cu autoritate ridicata.

Sau puteti apela direct la proprietarul unui website de stiri cu articole si advertoriale online si puteti intreba cum se poate adauga un articol si cel mai important cat costa!

La fel ca la alegerea unui catalog de firme online si aici este recomandat sa apelati la o persoana specializata daca nu va pricepeti sa apeciati valoarea unei pagini web de specialitate.

spot_img