Ce reguli trebuie să respecte specialiștii în marketing pentru a redacta advertoriale de calitate?

Internetul a devenit parte integrantă din viața tuturor oamenilor, fiind locul din care aceștia își fac majoritatea cumpărăturilor, dar și mediul pe care îl folosesc pentru a comunica cu persoanele dragi. De aceea, marketingul online a devenit un domeniu de interes pentru foarte multe persoane, specialiștii căutând întotdeauna soluții prin care să promoveze cât mai bine business-urile partenerilor pentru care lucrează. De exemplu, cei care se ocupă de redactarea unor advertoriale de calitate trebuie să urmeze câteva reguli esențiale, astfel încât să reușească să-și plaseze articolele cât mai sus în topul căutărilor de pe Google, unul dintre cele mai mari motoare de căutare din România.

Alegerea unori titluri relevante

Pentru început, titlurile pe care specialiștii în marketing le folosesc trebuie să fie unele relevante și reprezentante pentru articolele de care se ocupă. Mai mult, titlurile trebuie să fie corecte din punct de vedere gramatical: în cazul în care titlurile sunt greșite sau nu sunt gândite în conformitate cu informațiile ulterioare, cititorii își vor pierde foarte ușor interesul.

Advertoriale de minimum 300 de cuvinte

O altă regulă esențială, care trebuie urmată pentru redactarea advertorialelor  de calitate este aceea că textele trebuie să aibă minimum 300 de cuvinte. Această lungime a fost stabilită de către specialiști în funcție de analize realizate pe ceea ce preferă cititorii. Mai mult, în 300 de cuvinte, într-un articol pot fi prezentate principalele caracteristici ale unui produs, conținând astfel cele mai importante elemente pe care consumatorii trebuie să le cunoască.

Cuvintele cheie trebuie alese cu grijă

În ceea ce privește cuvintele cheie folosite în advertoriale, ele trebuie să fie alese atent, astfel încât să fie reprezentative pentru articolele redactate, dar și pentru a fi ușor de găsit de către consumatorii din mediul online. Datorită acestor keywords, Google poate plasa advertorialele cât mai sus în topul căutărilor.

Pragrafe scurte, clare și concise

S-a dovedit faptul că oamenii nu au răbdare să citească blocuri întregi de text, motiv pentru care content writerii trebuie să își structureze advertoriale foarte bine, să utilizeze subtitluri relevante și să scrie paragrafe cât mai scurte. Mai mult, bullet-urile sunt recomandate pentru a fi folosite pe Internet, întrucât oferă cititorilor posibilitatea de a descoperi, de exemplu cele mai importante caracteristici ale unui produs în doar câteva secunde!

Link-urile de legătură, esențiale pentru calitate advertorialelor

Link-urile de legătură trebuie să fie și ele incluse în advertorialele bune. Acestea trebuie adăugate ca backlink pe cuvintele cheie, prin ,,Insert link” și, de preferat este să ducă cititorii către alte articole de prezentare ale aceluiași client, astfel încât să îi genereze mai mult trafic și mai multă vizibilitate în mediul online.

Luând în considerare toate sfaturile din acest articol, cu puțină imaginație și îndemânare, oricine poate redacta advertoriale de calitate. În prezent se caută foarte mult content writerii buni, care au capacitatea de a se ocupa de un volum mare de articole, întrucât Internetul capătă din ce în ce mai mult teren în fața magazinelor fizice!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *