Ce se întâmplă dacă mănânci pepenele cu tot cu semințe. Specialiștii au dat răspunsul – Capital

Mulți dintre noi suntem mari iubitori de pepene roșu. Nici cel galben nu este dat uitării, încă cel verde este consumat la lscară largă de majoritatea populației.

De-a lungul timpului, s-au spus multe lucruri care vin în beneficiul consumului de pepene. Consumat în mod regulat, acest fruct te ajută în lupta de prevenire a cancerului. Consumat timp de două săptămâni, în schimb, el te ajută și în lupta cu kilogramele. Există numeroase diete pe bază de pepene care susțin că poți avea rezultate nesperate într-un simp scurt.

Mulți dintre noi ne-am întrebat, însă, de-a lungul timpului, ce se întâmplă dacă consumăm nu doar pepenele, ci și semințele de la el. Răspunsul a venit de la nutriționiști. Este foarte bine, spun aceștia. Semințele au numeroase beneficii pentru sănătate. În primul rând conţin numeroase fibre, minerale, proteine şi grăsimi sănătoase. O sută de grame de seminţe de pepene verde conţine 515 mg de magneziu, aproximativ 10 grame de zinc, 28 de grame de proteine şi aproape 50 de grame de grăsimi.

Te ajută sau nu semințele de la pepene?

Consumul de seminţe de pepene verde ajută la menţinerea masei musculare şi reglează nivelul colesterolui din sânge. seminţele de pepene verde, datorită conţinutul crescut de magneziu şi zinc, ajută la buna funcţionare a sistemului nervos şi întăresc sistemul imunitar, protejând organismul de infecţii

Semințele sunt bune și pentru siluetă, pentru că previn tulburările digestive, constipația, dar și balonarea.  Proteinele din semințele de pepene verde conțin aminoacizi esențiali, printre care cei mai importanți sunt: arginina, care are capacitatea de a regla tensiunea arterială, triptofan, care ajută la reglarea secreției de melatonina, hormon care ajută la inducerea somnului, acid glutamic și lizina.

Înainte de a le mânca, să le lași în apă cu sare câteva ore bune. Apoi scoase și după ce s-au uscat, trebuie introduse în tava de la cuptor, care a fost unsă, în prelabil, cu ulei de măsline. Se lasă în cuptor timp de 40 de minute la 175 de grade Celsius. Semințele coapte se toacă mărunt și pot fi adăugate în diverse salate.

Sursa foto: Facebook

NEWS 2.0
www.news20.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *