Cum sa tintim audienta potrivita in Facebook Ads

Promovarea in Facebook Ads ajuta afacerea ta sa devina mai cunoscuta in mintea clientilor tai, dar si sa vinzi mai mult. Facebook are aproape 2 miliarde de useri activi in fiecare zi si este crucial sa stii care este audienta ta tinta potrivita cu oamenii interesati de produsele sau serviciile tale.

Pentru a crea și gestiona audiențele dvs. vizate pe Facebook, va trebui să utilizați instrumentul Audience Manager.

Puteți găsi acest instrument în Business Manager, făcând clic pe meniul din dreapta sus și selectând „Audienta”.

În pagina Audiențe, puteți vedea toate audiențele dvs. pe Facebook salvate, precum și puteți crea altele noi. Pentru a înțelege gama largă de opțiuni de direcționare care vin cu anunțurile Facebook, să pornim de la elementele de bază.

Facebook are trei tipuri de audiență principală:

Publicuri salvate
Publicuri personalizate
Aspecte similare

Fiecare dintre aceste tipuri de audiență vă oferă o mulțime de opțiuni suplimentare pentru crearea publicului țintă perfect pentru campaniile dvs. pe Facebook.

Direcționare bazată pe locație

Facebook vă permite să vizați persoane în anumite locații, inclusiv:

Țară
Stat / Regiune
judeţele
DMA (Zona de piață desemnată)
Oraș
cod postal
Raza de adresă specifică
Pur și simplu tastați regiunile pe care doriți să le vizați in campania de marketing pe Facebook.

De asemenea, aveți un alt strat de direcționare către locație, permițând să fie și mai specific:

Toți cei din această locație (opțiunea de direcționare implicită) – Ultima locație actualizată a unui utilizator Facebook real

Persoanele care locuiesc în această locație – Locația este setată de locație pe profilul de Facebook al utilizatorului și confirmată de adresa lor IP.

Oameni aflați recent în această locație – urmăriți de utilizarea dispozitivelor mobile în zona geografică pe care intenționați să o vizați.

Oameni care călătoresc în această locație – utilizatori care au avut această zonă geografică ca locație recentă, care se află la cel puțin 100 de mile distanță de locația lor natală.

Direcționarea bazată pe demografie

Când faceți clic pe fila Demografie, veți primi o mulțime de subiecte de direcționare pentru a vă perfecționa audiența pe baza multor opțiuni. Cele 3 de bază sunt:

Vârsta – Dacă vizați un public cu o categorie de vârstă specificată, puteți ajunge cu ușurință la aceștia spunând Facebook care sunt clienții dvs. ideali.

Sex – Puteți selecta, de asemenea, să vizați un anumit gen.

Limba – Dacă faceți publicitate într-o anumită limbă, poate doriți să vizați doar persoanele care vă pot înțelege anunțurile.

Dar puteți obține mult mai detaliat. Ca exemplu, veți putea să vă orientați către oameni după viziunile lor politice, evenimentele de viață, titlurile de muncă, etnia și așa mai departe.

Mai multe detalii pe www.star-marketing.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *