Cum vor arăta evenimentele în 2022

Evenimentele, probabil unul dintre cele mai impactate domenii de când a izbucnit pandemia, fac parte din viața noastră, a tuturor, sub o formă sau alta și sunt necesare pentru evoluția noastră profesională și socială, cât și ca o formă de divertisment care ne deconectează de la realitate și ne aduce un zâmbet pe fețe. 

În 2020, industria evenimentelor a cunoscut o perioadă inedită, care continuă și azi – trecerea evenimentelor de la offline și socializare “face to face”, la mediul online, plin de noi provocări atât pentru gazde, cât și pentru participanți. Pentru că nici 2021 nu se arată mai generos cu evenimentele, am încercat să aruncăm o privire în viitor și să vedem cum va arăta această industrie în anul ce urmează – vom reveni la evenimentele offline sau vom participa tot din confortul casei noastre? Să vedem ce ne zic cifrele și care sunt tendințele!

Noi modalități de a experimenta evenimentele

Oamenii și-au dorit să participe la evenimente chiar și atunci când au fost închiși în case, astfel că a apărut această tendință de organizare a evenimentelor în online, care a creat și niște cereri substanțiale pe piața tehnologiei și a transmisiunilor live. Traineri și speakerii din toate domeniile au fost nevoiți să se adapteze pentru a putea livra în continuare evenimentele de înaltă calitate cu care participanții erau obișnuiți, de data aceasta într-un cadru online.

 Contextul optimist al organizării evenimentelor a început să prindă contur din 2021, însă noile valuri de infectări cauzează o pierdere în avansul pe care l-am fi dorit cu toții. Chiar și cu îmbunătățirile de rigoare, anul 2022 încă se află într-o zonă de incertitudini, în special în ceea ce privește evenimentele cu mulți oameni, precum conferințe sau festivaluri cu renume. Tocmai de aceea, trendul de achiziționare a aparaturii foto și video continuă să crească, iar performanța acestor tipuri de device-uri trebuie să fie mereu din ce în ce mai mare, ca adaptare constantă la nevoia de a digitaliza experiențele evenimentelor. 

Adaptabilitatea este cheia 

Deoarece adaptabilitatea este o calitate pe care multe firme au fost nevoite să o aprofundeze în 2020, și următorii doi ani după acesta implică un grad mare de adaptabilitate din partea celor care doresc să se mențină în piață, oricât de greu ar fi asta. 

Photosetup, al doilea cel mai mare magazin de aparatură foto-video din România, a observat din timp tendința organizatorilor de evenimente de a realiza transmisiuni live, motiv pentru care a venit în întâmpinarea acestora cu aparatură de ultimă generație, atât privind camerele video, cât și echipamentele audio sau cele auxiliare conținutului video, precum lumini sau fundaluri. Pe lângă asta, aceștia au fost suficient de îndrăzneți încât să își extindă spațiul fizic în care funcționează și să realizeze în cadrul acestuia un hub creativ, ideal pentru crearea de conținut video. Hub-ul creativ din sediul Photosetup deține întreaga gamă de echipamente de care un creator de conținut are nevoie pentru a livra un conținut video & live cu un sunet ideal, lumină optimă, și calitatea imaginii înaltă. 

Oricât de optimiști am fi în 2021, anul 2022 pare că va păstra din tendințele de digitalizare cauzate de pandemie, iar industria evenimentelor va surprinde o ușoară dezmorțire în ceea ce privește organizarea lor fizică – neajungând însă la capacitatea maximă. Cu toate astea, cifrele privind cererea de echipamente de transmisiuni live ne arată că digitalizarea evenimentelor va avea loc și în 2022, motiv pentru care alegerea din start a unor echipamente profesioniste va asigura posibilitatea creări unei strategii pe termen lung pentru transmisiuni live constante, păstrând astfel interesul comunităților interesate de participarea la evenimente, fie ele și online. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *