Curatare filtru particule Bucuresti de la prodpf

Desi motoarele diesel sunt considerate a fi cele pe care soferii le apreciaza cel mai mult, acestea au si unele dezavantaje, in special in ceea ce priveste poluarea pe care o produc. Ele elimina in atmosfera un numar de 3-6 ori mai mare de oxizi de azot si chiar de peste 100 de ori mai mare de particule nearse, fata de masinile pe benzina. Desi ultimele tehnologii aplicate acestor motoare diesel, precum si serviciile foarte bune de curatare filtru particule Bucuresti sunt utile, aceste masini inca polueaza destul de mult.

Temperatura mai redusa in camera de ardere a motorului diesel nu permite arderea completa a particulelor, si astfel acestea au un aspect de granule microscopice. Acestea sunt si cele responsabile pentru aspectul negru al gazelor de esapament. Particulele de fum emise de motoarele diesel sunt foarte toxice, ele fiind de dimensiuni foarte mici si afectand caile respisatorii. Acestea favorizeaza astmul, precum si cancerul pulomonar.

Cu ce ajuta aceste filtre speciale?

S-a impus asadar crearea unor filtre speciale care sa permita blocarea acestor particule care apar, iar gazele eliminate sa fie mai putin toxice. Un astfel de filtru dpf este asadar o optiune mai buna in ceea ce priveste sanatatea. Aceste perticule trebuie insa arse cat mai des, astfel incat sa se impiedice colmatarea filtrului, precum si depasirea unei valori la contrapresiunea de evacuare. O solutie din acest punct de vedere a fost regenerarea filtrelor, aceasta fiind atat activa, cat si pasiva. In cazul regenerarii pasive, pentru cresterea temperaturii de ardere se utilizeaza aditivi speciali, acestia introducandu-se in combustibil sau intr-un rezervor dedicat.

Daca este sa vorbim despre regenerarea activa, aceasta este folosita la majoritatea motorizarilor diesel de dupa 2006, aceasta facandu-se pe baza de postinjectie. In ceea ce priveste costul schimbarii unui filtru de particule, acesta poate fi mai mare sau mai mic. Unii adopta chiar solutia spargerii monolitului ceramic, astfel incat sa se poata face evacuarea gazelor mult mai usor. Daca nu se aplica aceasta metoda, atunci masina va incepe sa scoata un fum negru, semn clar al aparitiei unei probleme.

Un filtru dpf este asadar ideea cea mai buna pentru ca acesta asigura oxidarea gazelor de esapament prin monolitul metalic primar, reducand nivelul de Nox si PPM, prin actiunea de regenerare a filtrului. Se mai asigura si o contrapresiune optima, crescand in acelasi timp performanta motorului. Consumul de combustibil scade si el mai mult, comanda de regenerare facandu-se practic rar. Senzorii de presiune, dar si cei de temperatura functioneaza in parametri optimi. In functie de motorizarea aleasa, costul este unul redus, acesta fiind cuprins intre 300 si 500 de euro in functie de motorizare, comparativ cu pretul unui filtru de particule nou de origine.

Este important asadar sa tineti cont de acest filtru si chiar sa aveti in vedere un serviciu de curatare filtru particule, pentru ca un astfel de serviciu este optiunea cea mai buna pentru voi. Avand toate aceste lucruri in vedere, veti lua o decizie foarte buna si veti ajunge sa o apreciati cat se poate de mult.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *