De ce sa incepi un brand – avantaje si dezavantaje

spot_img

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Crearea unei reprezentari vizuale cuprinzatoare care distinge produsul si il diferentiaza de toate celelalte produse similare este exact ceea ce presupune un serviciu de creare brand. Companiile pot intelege cu usurinta ideea de branding ca parte a strategiei lor bazate pe experienta. Brandingul este printre cele mai intelepte investitii pe care le poate face o companie, mai ales daca se confrunta cu o criza majora, venituri in scadere sau crestere stagnata.

Cum se realizeaza brandingul?

Tot ceea ce ai planificat cu scopul de a fi cunoscut este in mod clar branding. Branding-ul este un instrument indispensabil care conecteaza increderea si creeaza afectiune. Indiferent daca afacerea ta vinde produse sau servicii altor companii sau este orientata direct catre un consumator, crearea brandului joaca intotdeauna un rol esential. Prin urmare, trebuie sa evaluezi cerintele de investitii pentru o strategie puternica de brand.

Top 5 motive pentru care companiile investesc in branding

1. Ajuta la intelegerea publicului
Clientii sunt constienti de marcile pe care le cauta in showroom-uri, mall-uri sau magazine. Fie le place sa fie conectati emotional prin calitatea perceputa a marcii, fie cred inconstient ca marcile ii ajuta sa se imbunatateasca pe ei si imaginea lor. Prin urmare, perceptia marcii este unul dintre cei mai importanti factori in performanta vanzarilor. Prin urmare, companii precum Apple si Nike continua sa investeasca in branding pentru a-si imbunatati pozitia pe piata, in ciuda nivelului lor de acoperire.

2. Ajuta la fidelizarea clientilor
Sa te concentrezi pe clientii care impartasesc valorile, obiectivele si cultura companiei inseamna ca iti poti pozitiona si coordona eficient eforturile de marketing in loc sa incerci sa atrageti un public mai larg. Aceasta strategie va consolida loialitatea clientilor si, in cele din urma, ii va converti in „propovaduitori” ai marcii. Si toti stim ca cea mai buna reclama este cea :din gura in gura”.

3. Ajuta la diferentierea produselor
Un branding solid iti ofera autoritatea  si recunoasterea de a fi pozitionat si perceput ca un expert in industrie. Imbratisand valorile tale de baza, vei adauga autenticitate si vei creste valoarea marcii tale. Aceasta inseamna ca iti vei permite sa iti alegi piata si sa stabilesti cel mai bun pret pentru produsele si serviciile tale. Comportamentul clientilor este un factor critic in performanta comerciala a oricarei companii si el are un impact direct asupra modului in care este perceputa marca. Brandurile care se conecteaza cu clientii si isi pot justifica valoarea si vor avea intotdeauna un avantaj suplimentar fata de concurenta si de aceea vor putea percepe tarife mai mari pentru produsele sau serviciile lor.

4. Ajuta la realizarea viziunii companiei
Campaniile captivante, unice si bine executate atrag automat atentia publicului. O strategie de brand de succes ii ajuta pe clientii tai sa te pastreze in memoria lor, dezvolta o identitate pentru compania ta si te distinge de concurenta.

5. Ajuta la conversia mai multor potentiali clienti
Nu este usor sa cresti vanzarile pe o piata suprasaturata, ca cea de astazi, unde exista multi rivali. Un branding complet organizat ofera vanzarilor tale un avantaj in a face afaceri rapid. Produsele care includ o poveste fascinanta in strategia lor de brand sunt un plus. Impresia pe care o lasa marca ta va influenta comportamentul clientilor, ceea ce va influenta modul in care afacerea ta reuseste din punct de vedere economic. Prin urmare, cu eforturile si investitiile financiare adecvate, poti genera mai mult capital de brand si iti poti creste valoarea activelor.

Gasesti mai multe informatii pe https://armeanu.ro.

spot_imgspot_img