De ce să oferi cadouri personalizate?

Atunci când cauți un cadou, mai multe criterii pot fi luate în considerare în decizia ta finală, criterii care vor fi mai mult sau mai puțin importante în funcție de așteptările pe care le ai. Prin alegerea de a oferi cadouri personalizate, obiectivul tău principal poate fi să surprinzi destinatarul cu un accesoriu original care seamănă cu el. Această surpriză poate fi însoțită de obiective foarte specifice, cum ar fi oferirea unui cadou plin de umor sau un cadou destul de sentimental, care să fie în concordanță cu personalizarea destinatarului, de exemplu. Există multe motive care te pot determina să optezi pentru un cadou personalizat, mai degrabă decât pentru un cadou mai clasic, pe care nu vei putea să-i adăugi o notă personală. Într-adevăr, ai identificat rezultatul pe care dorești să-l obții, acum ești liber să îți creezi propria rețetă pentru a atinge acest obiectiv. Acest lucru poate duce, de exemplu, la contribuția a două fotografii, a unui mesaj, toate amestecate pe o tablă și misiunea este îndeplinită!

Ce te atrage în obiectele personalizate

Este evident că faptul de a personaliza un produs pentru a-l oferi este o abordare care în sine aduce deja satisfacție destinatarului. Dar, înainte de a alege produsul pe care dorești să îl oferi, sfatul este să îți faci timp să te gândești la rezultatele pe care dorești să le obții prin acest produs: râs, emoție, nostalgie, originalitate… Fie că este vorba pur și simplu de a personaliza ceea ce te înconjoară pentru a o face mai puțin banală sau de a surprinde în felul tău, cadoul personalizat îți va permite să îndeplinești un număr mare de criterii de selecție.

Surpriză și originalitate

Nu acesta este unul dintre principalele motive care ne îndreaptă spre personalizare? Nu crezi că scopul principal al cadourilor personalizate este să surprinzi și să fii original? Acestea îți permit să îți revizuiești complet modul de a oferi plăcere, distingându-te de darurile tradiționale. Unii ar spune chiar că nu este necesar să se detalieze acest punct precis, deoarece este asociat în mod sistematic și implicit chiar în noțiunea de a oferi produse personalizate.

Emoția în centrul darului

Emoția este al doilea argument citat după surpriză și originalitate. Într-adevăr, investiția personală pe care urmează să o pui în oferta ta nu are ca scop să facă cadourile tale unice și excepționale în ochii destinatarilor lor? Scopul tău nu este să joci pe emoție ? Cred că vorbesc în numele tuturor spunând că este foarte apreciat să primești cadouri în numele iubirii sau al prieteniei, gesturi care vor întări și mai mult această legătură care ne unește. Valoarea unui cadou se măsoară mai presus de toate prin implicarea personală a persoanei care caută să te mulțumească.

Utilizarea amintirilor și fotografiilor într-un mod distractiv

Dincolo de noțiunea de surpriză și însușire a obiectului, nu crezi că este înțelept în timpul tău să încerci să îți folosești fotografiile pentru a le scoate din arhive și a le oferi puțină viață? Evoluăm cu instrumente din ce în ce mai eficiente, permițându-ți să faci fotografii și, mai general, să păstrezi amintiri ale tuturor momentelor care contează pentru tine. Personalizarea pe obiect îți va permite astfel să utilizezi fotografiile și amintirile într-un mod distractiv  și nu numai să clasifici toate aceste elemente în fișiere de arhivă. 

Creativitatea ta în slujba darurilor tale 

Vrei să surprinzi cu un produs pe măsură și ai selectat deja fotografia sau suvenirul pe care vrei să-l sublimezi, așa că este timpul să-ți arăți creativitatea. Tot ce trebuie să faci este să îți lăsi imaginația și inventivitatea să se exprime. În plus, această lucrare îți va aduce satisfacție personală, care te va încuraja să vă folosești creativitatea mai des.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *