De ce trebuie sa tinem cont cand facem o nunta la restaurant?

Restaurant nunta Bucuresti

Deciderea locului perfect pentru o nunta in Bucuresti este o provocare. Vreti receptia la un hotel, o sala de catering, o casa sau poate intr-un cort intr-o gradina superba? Decizia, desigur, depinde de perioada anului, de numarul de oaspeti, de bugetul dvs. Sa alegeti un restaurant nunta in Bucuresti poate fi dificil. 

Un restaurnat pentru o nunta in Bucuresti poate fi o optiune grozava de luat in considerare, pentru toti cei care doresc un mediu elegant si intim impreuna cu o masa fantastica. Ganditi-va – va veti bucura de o atmosfera confortabila, de o mancare uimitoare, iar costul va fi, fara indoiala, mult mai mic decat receptia la o locatie mult mai mare. Multe restaurante au camere private pentru a gazdui receptii mici, iar unele restaurante au un loc separat doar pentru ocazii speciale. 

Iata mai jos cateva sfaturi despre cum sa planificati o nunta la un restaurant in Bucuresti. Click aici!

Cand este cel mai bun moment al anului pentru a avea o nunta la restaurant?

Cuplul trebuie sa tina seama de anotimpurile ocupate in industria restaurantelor. De obicei, locatiile de nunti (cum ar fi salile de banchet) se rezerva in lunile de primavara si de vara, in timp ce in industria restaurantelor, cele mai aglomerate luni sunt noiembrie si decembrie. Timpul de planificare ar trebui sa fie de la sase luni pana la un an pentru cele mai aglomerate luni.

Care este numarul ideal de oaspeti pentru receptia restaurantului?

Tineti minte ca pentru spatii mai mici si mai intime, se recomanda mai putin de 100 de persoane pentru o nunta si aproximativ 60 de persoane pentru o cina mai formala. Insa, cu o  cautare pe google veti gasi locatii pentru restaurant nunta in Bucuresti in care puteti organiza evenimentul chiar si cu cateva sute de invitati.  

Cum ramane cu pretul?

In ceea ce priveste costul unei nunti la un restaurant, acest lucrur depinde de marimea grupului si de luna/ziua nuntii. Cu toate acestea, deoarece exista multe aspecte diferite ale unei nunti, cum ar fi locul de desfasurare, alimentatia si meniurile, bauturile, personalul si inchirierea, este de preferat o taxa totala pentru ca aceasta tinde sa fie mai ieftina decat sa rezervam totul separat. 

Cum procedam cand este vorba de decorare?

In general, restaurantele sunt deja frumos decorate. Va puteti gandi, insa, la elementele centrale ale fiecarei mese: lumanari si aranjamente florale. Lumanarile si iluminatul adauga o parte magica ambiantei.

Ce alte sfaturi trebuie sa ia in considerare un cuplu care doreste sa faca nunta?

Cand incepeti sa va ganditi la locatia dvs., luati in considerare ceea ce este cel mai important pentru dvs.: bugetul, lista clientilor, perioada anului etc. Si tineti cont foarte mult sa aveti alimente exceptionale, care se afla in partea de sus a listei. Exista restaurante in care  specialistii personalizeaza toate nevoile si preferintele cuplului pentru a crea un meniu exceptional pentru ziua cea mare, astfel incat oaspetii sa se bucure de o masa de neuitat si un eveniment greu de uitat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *