De la 15.000 la peste 2.000.000 de clienţi în 15 ani de activitate

Știri din aceeași categorie

DISTRIBUIE!

Compania KRUK şi-a început activitatea în anul 2007, reuşind să îşi îndeplinească până în prezent misiunea de a oferi clienţilor soluţii mai ușoare pentru o viață fără datorii. În istoricul companiei există mai multe puncte-cheie care au marcat, pe rând, implementarea unor strategii de simplificare a achitării datoriilor, susţinând în egală măsură economia naţională a României:

„KRUK România a început în 2007 cu un număr de 15.000 clienţi. 2021 ne-a adus în punctul în care am gestionat datoriile a peste 2 milioane de români. Echipa noastră internă şi partenerii noştri de afaceri au fost alături de noi pe acest drum, în care am învăţat unii de la alţii şi ne-am dezvoltat reciproc, totul cu scopul de a contribui la însănătoşirea financiară a României.” – Claudiu Bud, Directorul Ariei Tranzacţii Strategice KRUK România

La un an de la înfiinţare, firma KRUK România SRL a introdus strategia pro-angajamente de plată, concretizând un instrument care permite plata datoriilor în raport cu veniturile lunare, clientul fiind cel care stabileşte valoarea ratei şi data scadentă.

Facilităţi prin care KRUK răsplătește responsabilitatea financiară

KRUK este de 15 ani pe piaţa din România, iar pe parcursul acestor ani a reuşit să adopte inclusiv soluţii prin care clienţii să fie răsplătiţi. Cel mai concret exemplu îl reprezintă programul de loializare „Dorinţe împlinite”, o iniţiativă care susţine clienţii să îşi achite datoriile la timp În 2020, peste 5.000 de rate au fost achitate cu punctele obţinute în acest program.

În ultimii ani, digitalizarea a devenit una dintre priorităţile KRUK România. În acest sens, compania a venit cu mai multe noutăţi pentru clienții săi, astfel încât aceștia să îşi poată gestiona datoriile într-un mod cât mai simplu. Platforma eKRUK a fost lansată în 2018, iar în 2021 numărul de utilizatori era aproape 30.000.

Tot în demersul digitalizării, în 2019 se lansează plata din contul online eKRUK, iar un an mai târziu semnătura electronică pe Angajamentele de Plată, plata online fără înregistrare şi plata prin link. Acesta este şi anul în care activitatea KRUK s-a adaptat contextului pandemic cu noi soluţii pentru clienţi, precum achitarea ratelor lunare cu punctele acumulate în programul Dorinţe Împlinite, care răsplătește respectarea angajamentui de plată încheiat cu KRUK România.

Prin ce se remarcă activitatea KRUK România în managementul creanţelor

Plata ratelor la KRUK este susţinută prin facilităţile şi strategiile care au fost implementate de-a lungul celor 15 ani de activitate, iar unul dintre dezideratele companiei este abordarea amiabilă, pro-client, precum şi abordarea individuală. Clientii au nevoi şi posibilităţi financiare diferite, motiv pentru care sunt asistați de profesioniști pentru identificarea unor soluţii personalizate.

Problemele financiare sunt gestionate cu eficiență, prin instrumente adaptate nevoilor fiecărui client, precum ajustarea ratelor și a scadențelor în funcţie de venituri, oferindu-i posibilitatea  de a își controla bugetului şi de a echilibra, totodată, viața personală cu cea socială și legală.

Activitatea KRUK România guvernează în jurul unor principii şi valori bine articulate, ceea ce se reflectă și în relațiile pe care le dezvoltă cu partenerii săi de afaceri, alături de care contribuie la creșterea economiei românești:

„Apreciem în mod special implicarea de care daţi dovadă în colaborarea noastră, atât în zona de externalizare, cât şi în zona cesiunii de creanţe! Păstraţi profesionalismul şi transparența cu care abordaţi partenerii de afaceri! La mulţi ani, KRUK România!” Ştefan Mitroi, Recovery Manager, BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala București Prin urmare, KRUK își susține misiunea iniţială şi continuă să identifice soluţii prin care să ajute fiecare client în parte să își recâștige independența financiară.

spot_img